Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 18:51

30
اردیبهشت
سریال‌های رمضانی در جعبه جادو

سریال‌های رمضانی در جعبه جادو

رمضان سال ۱۴۰۱ هم به سرعت فرا رسید و به‌رسم هر ساله سریال‌های تلویزیونی مختلفی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. آغازین روز ماه رمضان در سال ۱۴۰۱ مصادف با روز یکشنبه ۱۴ فروردین است

تحریریه زندگی آنلاین : رمضان سال ۱۴۰۱ هم به سرعت فرا رسید و به‌رسم هر ساله سریال‌های تلویزیونی مختلفی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. آغازین روز ماه رمضان در سال ۱۴۰۱ مصادف با روز یکشنبه ۱۴ فروردین است و شبکه‌های مختلف تلویزیونی بعد از اتمام سریال‌های نوروزی، بلافاصله اقدام به پخش مجموعه‌های ماه رمضان خواهند کرد. در ادامه این گزارش، با سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ آشنا می‌شوید؛ البته سریال‌های شبکه یک و شبکه دو سیما هنوز قطعی نشده‌اند؛ اما طبق اخبار منتشر شده پیش از این به احتمال زیاد در رمضان سال آینده پخش می‌شوند.

«خوشنام»، «از سرنوشت ۴»، «نجلا ۲» و «مسافران شهر» سریال‌های رمضان ۱۴۰۱ هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

شبکه یک: سریال «خوشنام»

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی و بازنویسی فهیمه سلیمانی، برای پخش در ایام رمضان ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. این سریال کمدی ۳۰ قسمتی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.» حمید لولایی، هومن حاجی‌ عبداللهی، عباس جمشیدی‌ فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده و امیر غفارمنش، بازیگران اصلی این سریال هستند. سریال خوشنام از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

شبکه دو: سریال «از سرنوشت ۴»

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و نویسندگی محمد سلطانی و روح‌الله صدیقی، در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این سریال در ۴۵ قسمت آماده‌ی پخش شده است.

سریال از سرنوشت تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته که با استقبال مخاطبان همراه شده‌اند. در این فصل، سازندگان سریال مشکلات و موانع پیش روی تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر می‌کشند. دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، ساناز سعیدی، مونا کرمی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، رضا داوودنژاد، مائده طهماسبی و سولماز غنی از بازیگران این سریال هستند. سریال از سرنوشت از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

 

شبکه سه: سریال «نجلا ۲»

فصل دوم سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و نویسندگی سید حسین امیرجهانی از ابتدای فروردین ماه امسال روی آنتن شبکه سه سیما رفت و پخش آن در ایام ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت. این سریال ۴۰ قسمت دارد. داستان فصل دوم سریال نجلا در سال ۵۸ می‌گذرد و درباره‌ی اشغال شهر خرمشهر است. حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگران اصلی این سریال هستند. سریال نجلا هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

شبکه پنج: سریال «مسافران شهر»

سریال مسافران شهر به کارگردانی سیروس حسن‌پور و احمد معظمی سریال رمضانی شبکه پنج سیما است. مسافران شهر یک سریال اپیزودیک است. هر اپیزود حول یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت طراحی شده که یک خط داستانی مشترک، همه‌ی اپیزود‌ها را به هم مرتبط کرده است. این سریال که در ژانر ملودرام اجتماعی است و به معضلات روز جامعه می‌پردازد، نگاهی ویژه به رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران دارد.

برچسب ها: ماه رمضان، محسن کیایی، سریال ایرانی، حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، فیلم ایرانی، سریال نجلا، سریال خوشنام تعداد بازديد: 239 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز