Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:12

23
فروردین
رابعه اسکویی با پوشش جادوگران+ عکس

رابعه اسکویی با پوشش جادوگران+ عکس

همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری سریال «مستوران» با بازی بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی و رویا میرعلمی، عکسی از رابعه اسکویی با گریمی متفاوت و لباسی شبیه به جادوگران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، برای پخش از تلویزیون آماده نمایش خواهد شد.

همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری سریال «مستوران» عکسی از رابعه اسکویی با گریمی متفاوت در این اثر منتشر شده است.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه‌خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین رفته‌اند. این سریال محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در استودیو بادبان است که فصل نخست آن در ۲۶ قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی، به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

رابعه اسکویی با پوشش جادوگران/ عکس

 

برچسب ها: تلویزیون، رابعه اسکویی، سریال ایرانی، حمیدرضا آذرنگ، سریال مستوران تعداد بازديد: 182 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز