Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 10:53

14
آبان
کرونا رابعه اسکویی را هم درگیر کرد!

کرونا رابعه اسکویی را هم درگیر کرد!

رابعه اسکویی که در نقش اصلی خانمِ سریال "نوروز رنگی" بازی می‌کند این روز‌ها به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش تسنیم،  بعد از چند ماه تأخیر و آماده نشدن مقدمات کار و چالش‌های متعدد از جمله پیدا کردن جانشینی برای حمید لولایی، همه دست به دست هم داد تا سریال "نوروز رنگی" در سکوت خبری و در شرایط سخت کرونایی تولید را آغاز کند. علی مسعودی و همکارانش در منطقه پنج‌تن مشهد مقدس مشغول فیلمبرداری‌اند و به تعبیر کارگردان، بیش از سه ماه فیلمبرداری سریال به طول می‌انجامد.

مسعودی درباره جانشینِ جدید حمید لولایی در سریال و اضافه شدن رابعه اسکویی گفته بود: هادی عامل هاشمی جای حمید لولایی را گرفت و به تازگی اضافه شدند. در کنار بازیگران دیگری همچون رابعه اسکویی، جواد خواجوی، شهرام قائدی، جمشید حسینی، محمد اسلامی، سینا رازقی، ماهان عبدی، حمیدرضا شجره و برخی از بازیگران بومی حضور دارند.

این مجموعه در فضای روز‌های پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه ۱۳۶۰ می‌گذرد. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد.

خبردار شدیم که رابعه اسکویی یکی از بازیگران این سریال به کرونا مبتلا شده و به سراغِ او رفتیم تا از آخرین وضعیت جسمانی‌اش بگوید. اسکویی  گفت: ما هر هفته تست می‌دهیم و متأسفانه تست کرونای من مثبت شد. اما خوشبختانه کرونای خفیف سراغم آمده و حالم خوب است. دوران قرنطینه را در مشهد سپری می‌کنم. ۵ روز گذشته و ان‌شاءالله روز‌های آینده هم سپری خواهند شد و به فیلمبرداری برمی‌گردم.

وی افزود: نقش اصلی خانمِ سریال "نوروز رنگی" را بازی می‌کنم و امیدوارم سریال خوبی شود و مردم در ایام نوروز و یا هر زمانِ دیگری پخش شود لذت ببرند. نگرانی وجود ندارد، حالم خوب است و به زودی به سر صحنه فیلمبرداری سریال برمی‌گردم.

به گفته کارگردان سریال، بعد از اینکه متوجه شدند رابعه اسکویی به کرونا مبتلا شده، به سرعت از تمام گروه تست گرفته شده و خدا را شکر تست‌ها منفی بوده است.

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، رابعه اسکویی، ویروس کرونا تعداد بازديد: 244 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز