Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:50

29
شهریور
حال بازیگر محبوب قهوه تلخ خوب نیست!

حال بازیگر محبوب قهوه تلخ خوب نیست!

یک منتقد سینما از اوضاع جسمی نابه سامان ماندانا سوری بازیگر سریال قهوه تلخ خبر داد.

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما نوشت: ماندانا سوری احتمالا برای بسیاری یادآور سریال‌های قهوه تلخ و ویلای من و آیتم‌های طنز است، ولی برای ورودی‌های سال‌های هشتاد و چهار تا هشتاد و شش آموزشگاه سمندریان، او همکلاسی پر شر و شور و پر انرژی و انگیزه است که از همان زمان هم روی آثار مدیری تعصب داشت و با استادانی که طعنه و متلکی نثار طنز‌های تلویزیونی می‌کردند، جدل می‌کرد.

ماندانا با سریال‌های طنز به شهرت رسید، ولی درست زمانی که پیشنهاد‌ها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سال‌ها برای رسیدن آن تلاش می‌کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده. در فضای پچپچه‌ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه‌های ایفای نقش‌ها کنار گذاشته شد.

ماندانا ماند و ام اس و فشار فزاینده مالی. همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لب‌های مان آورد، حالا دارد توان حرکت را از دست می‌دهد و تهیه دارو‌های ام اس برایش روز به روز دشوارتر می‌شود. این را اینجا می‌نویسم که در روز‌های بعد اگر خدای نکرده خبر‌های بدتری رسید، کسی با ادعای بی خبری از وخامت حال او وجدان معذبش را آرام نکند. برای کمک به ماندانا سوری همین حالا هم دیر است.

منبع: فرانگر

برچسب ها: بیماری ام اس، بازیگر سینما و تلویزیون، مهران مدیری، ماندانا سوری، سریال قهوه تلخ تعداد بازديد: 484 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز