Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 04:13

15
دی
محمدرضا هدایتی و لیلا بلوکات در خیریه

محمدرضا هدایتی و لیلا بلوکات در خیریه

محمدرضا هدایتی در کنار بازیگری و فعالیت های هنری خود در سینما و تلویزیون در این روزهای سرد زمستانی مشغول ضبط آلبوم و آهنگ های جدید خود می باشد.

محمدرضا هدایتی در کنار بازیگری و فعالیت های هنری خود در سینما و تلویزیون در این روزهای سرد زمستانی مشغول ضبط آلبوم و آهنگ های جدید خود می باشد. محمدرضا هدایتی بعد از حرفه ی بازیگری حالا  به دنبال مطرح کردن خود در عرصه موسیقی نیز می باشد.

هدایتی از جمله هنرمندانی است که کمتر از رویدادهای مربوط به ایشان آگاه می شویم. امروز در لا به لای خبرها و عکس های اینستاگرام با عکسی دسته جمعی که به همراه چند تن از هنرمندان به یادگار گرفته بود و در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود مواجه شدیم.

در این عکس چهره هایی همچون خانم لیلا بلوکات و امیر محمد متقیان (امیر محمد – عموپورنگ) حضور داشتند. محمدرضا هدایتی عکس را با این مضمون منتشر کرد:

خیریه خوب امشب كه به همت لیلا بلوكات براى كودكان یتیم انجام شده بود وحضور هنرمندان و ورزشكاران محبوب جلوه خاصى به این امر خیر بخشیده بود، چه خوب كه به هم مى اندیشیم

برای دیدن صفحه اینستاگرام محمد رضا هدایتی به این آدرس مراجعه کنید:    Instagram: mrezahedayati

برچسب ها: محمدرضا هدایتی، اینستاگرام محمدرضا هدایتی، لیلا بلوکات، موسسه خیریه، بازیگر محمدرضا هدایتی تعداد بازديد: 2010 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز