Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:39

6
دی
لباس یکدست برزو ارجمند و پسرش

لباس یکدست برزو ارجمند و پسرش

برزو ارجمند امروز در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خود و پسرش منتشر کرد که این روزها اکثر مادرو دخترها و پدر و پسرها از این سبک و روش استفاده می کنند که با دنیای مدلینگ خیلی فاصله ی دوری ندارند.

برزو ارجمند امروز در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خود و پسرش منتشر کرد که این روزها اکثر مادرو دخترها و پدر و پسرها از این سبک و روش استفاده می کنند که با دنیای مدلینگ خیلی فاصله ی دوری ندارند. برزو ارجمند در کنار پسرش عکسی را به یادگار گرفته است و در اینستاگرام خود انتشار داده است که هر دو لباس هایی با یک سبک پوشیده اند که برای یک عصر زمستانی جالب و مناسب است.

برزو ارجمند در این روزهای سرد زمستانی اولین سالگرد فوت پدر خود را نیز می گذراند که طی این رویداد چندی پیش در اختتامیه، نمایش خورشید کاروان که در زمان های گذشته، پدر برزو ارجمند در آن نقش آفرینی می کرد از پدر ایشان تجلیل کردند و مراسم اختتامیه با یادی از انوشیروان ارجمند به پایان رسید و این روزها برزو ارجمند در کنار خانواده ی سه نفری خود یکساله شدن فوت پدر را می گذراند.

برای دیدن صفحه اینستاگرام برزو ارجمند می توانید به این آدرس مراجعه فرمایید: Instagram: arjmandborzou

 

برچسب ها: خبرهای اینستاگرام، برزو ارجمند، اینستاگرام هنرپیشه ها، اینستاگرام برزو ارجمند، برزو ارجمند و پسرش تعداد بازديد: 977 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز