Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 22:15

17
آذر
بازیگر زن ایرانی قصد برگشت به ایران را دارد؟!

بازیگر زن ایرانی قصد برگشت به ایران را دارد؟!

این روزها یا شاید بهتر بگم مدت طولانی است که الناز شاکردوست در خارج از ایران به سر می برد و برای فستیوال و اکران فیلم "تابو" در لندن ماندگار شده است.

مدت طولانی است که الناز شاکردوست در خارج از ایران به سر می برد و برای فستیوال و اکران فیلم "تابو" در لندن ماندگار شده است. شاکردوست در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی با موضوعات مختلف در اماکن مختلف لندن منتشر کرده است و ظاهرا خانم الناز شاکردوست پاییز خود را در لندن خواهند گذراند. امروز خانم شاکردوست در هوای بارانی لندن عکسی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده اند و آرزوی یک روز خوب را برای هموطنان خود داشته اند.

برای دیدن صفحه شخصی خانم الناز شاکردوست در اینستاگرام میتوانید به آدرس مقابل مراجعه فرمایید.          Instagram: elnazshakerdoost

برچسب ها: خبرهای داغ اینستاگرام، صفحه شخصی اینستاگرام، اینستاگرام هنرپیشه ها، اینستاگرام الناز شاکردوست، الناز شاکردوست تعداد بازديد: 1034 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز