Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 16:52

19
فروردین
پودینگ یورک‌شایر

پودینگ یورک‌شایر

همة مواد را به جز کره با هم مخلوط کنید و ۳۰ دقیقه در یخچال بگذارید. آنگاه ۹۰ گرم کره را به طور مساوی داخل قالب ۱۲ تایی مافین تقسیم کنید و در فر گرم کرده با دمای ۲۰۰ درجة سانتیگراد بگذارید تا آب شود.

مهدیس رحیمیان :

 مواد لازم برای حدود 12 عدد

آرد۱۴۰ گرم
تخم‌مرغ۴ عدد متوسط
شیر۲۰۰ میلی‌لیتر
کره۹۰ گرم

بیشتر بخوانید:

 کیک فنجانی موز و گردو

روش تهیه

همة مواد را به جز کره با هم مخلوط کنید و ۳۰ دقیقه در یخچال بگذارید. آنگاه ۹۰ گرم کره را به طور مساوی داخل قالب ۱۲ تایی مافین تقسیم کنید و در فر گرم کرده با دمای ۲۰۰ درجة سانتیگراد بگذارید تا آب شود. سپس مایة فراهم کردة  پودینگ را در قالب‌ها بریزید و به مدت تقریبی15 - 20 دقیقه در فر بپزید.

 

یادآوری

می‌توانید هنگام مصرف، روی پودینگ سس شکلاتی بریزید.

 

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: آموزش شیرینی پزی، شیرینی خانگی، طرز تهیه، پودینگ یورک‌شایر، طرز تهیه پودینگ یورک‌شایر تعداد بازديد: 602 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • ingredient آن کاملا شبیه پن کیک است که در قدیم مادران بخصوص تا بستان ها برای عصرانه فرزندانشون معمولا without measuring درست می کردند . و داخل ماهیتابه روغن داغ مینداختند تا برشته می شد . عشایر بختیاری همین خمیر را روی ساج داغ شده می ریختند و شبیه نان لواش نازکش میکردند بعد روغن حیوانی و پودر شکر را که خاکه قند می گویند روش می پاشیدند . اسمش توچری .. از راست بچپ خوانده می شه cherry Too

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز