Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 15:39

10
مرداد
مارمالاد آلو با عسل

مارمالاد آلو با عسل

آلوها را در دستگاه غذاساز پوره كنید و كنار بگذارید. عسل را در ظرف مناسبی بریزید و یك تا دو دقیقه، روی حرارت ملایم گرم كنید. آن‌گاه عسل را همراه با پوره‌ آلو در قابلمه‌ مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید.

سحر سامانی

 

 

مواد لازم

آلوی هسته گرفته و خرد كرده          4 پیمانه

عسل                                          یك و یك‌دوم پیمانه

آبلیمو                                         2 قاشق سوپخوری

آب پرتقال                                   2 قاشق سوپخوری

روش تهیه مارمالاد آلو با عسل

آلوها را در دستگاه غذاساز پوره كنید و كنار بگذارید. عسل را در ظرف مناسبی بریزید و یك تا دو دقیقه، روی حرارت ملایم گرم كنید. آن‌گاه عسل را همراه با پوره‌ آلو در قابلمه‌ مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. حالا مارمالاد را پیوسته هم بزنید تا عسل نسوزد! اكنون آبلیمو و آب پرتقال را به آن بیفزائید و مرتب هم بزنید تا مارمالاد غلیظ شود.

چنانچه كف سفید‌رنگی روی مارمالاد ایجاد شد، كاملاً طبیعی است و همزدن را ادامه دهید. پس از گذشت یك تا یك‌ونیم ساعت و هنگامی كه دمای مارمالاد به 220 درجه‌ی سانتیگراد رسید، آن را از روی حرارت بردارید و در شیشه‌های دردار بریزید و در یخچال نگه‌دارید.

 

برچسب ها: مارمالاد، آموزش مارمالاد، روش تهیه مارمالاد، مواد لازم مارمالاد، مارمالاد آلو با عسل، مارمالاد آلو، مارمالاد عسل تعداد بازديد: 644 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز