Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:24

16
شهریور
كیك توت‌فرنگی

كیك توت‌فرنگی

فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد گرم كنید و دو قالب را به قطر 30 سانتیمتر چرب نمائید و با كاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه كره، شكر و وانیلین را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود

لیلا آیانی صفت

 

 

مواد لازم برای 8  نفر

كره                       175 گرم

شكر ریز                175 گرم

وانیلین                  یك‌چهارم قاشق چایخوری

تخم‌مرغ                 3 عدد درشت

آرد                        175 گرم

بیكینگ‌پودر            1 قاشق چایخوری

خامه فرم گرفته     200 گرم

توت‌فرنگی            250 گرم

پودر شكر              به میزان لازم

توت‌فرنگی برای تزئین به میزان لازم

 روش تهیه كیك توت‌فرنگی

فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد گرم كنید و دو قالب را به قطر 30 سانتیمتر چرب نمائید و با كاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه كره، شكر و وانیلین را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود و تخم‌مرغ‌ها را یكی‌یكی بیفزائید و مخلوط كنید. حالا نیمی از مخلوط آرد و بیكینگ‌پودر را درون مایه بریزید و مخلوط كنید و باقیمانده مخلوط آرد را بیفزائید و خوب مخلوط كنید.

اكنون مایه فراهم كرده را به‌طور مساوی در دو قالب بریزید و به مدت تقریبی 25-30 دقیقه، در فر بپزید. همینكه كیك‌ها كاملا خنك شدند، روی یكی از آنها خامه بمالید و با توت‌فرنگی خرد كرده بپوشانید. سپس كیك بعدی را رویش بگذارید و با پودر شكر و توت‌فرنگی بیارائید.

 

برچسب ها: کیک، توت فرنگی، روش تهیه کیک، آموزش کیک، کیک توت فرنگی، کیک با توت فرنگی، تهیه کیک توت فرنگی تعداد بازديد: 721 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز