Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 17:33

29
شهریور
حلقه‌های ترد شكلاتی

حلقه‌های ترد شكلاتی

تافی را در ظرف مناسبی كه كف ضخیمی دارد، بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا آب شود. آن‌گاه كره و پودر كاكائو را بیفزائید و مخلوط كنید تا مایه صاف و یكدستی حاصل شود.

لیلا آیانی صفت

 

 

مواد لازم برای 10 عدد

تافی كره‌ای                             150 گرم

كره                                        50 گرم

پودر كاكائو                               2 قاشق سوپخوری

مارشمالوی خردكرده                200 گرم

كورن فلكس برنجی خردكرده      175 گرم

 روش تهیه حلقه‌های ترد شكلاتی

تافی را در ظرف مناسبی كه كف ضخیمی دارد، بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا آب شود. آن‌گاه كره و پودر كاكائو را بیفزائید و مخلوط كنید تا مایه صاف و یكدستی حاصل شود. سپس مارشمالو را نیز اضافه كنید و هم بزنید تا در مایه حل شود. حالا یك‌سوم از كورن فلكس را بیفزائید و از روی حرارت بردارید.

اكنون باقیمانده كورن‌فلكس را اضافه كنید و این مخلوط را به شكل دایره‌های 10 سانتیمتری روی كاغذ روغنی بریزید. آن‌گاه وسط دایره‌ها حفره‌ای ایجاد كنید تا به شكل حلقه درآید. همینكه شكلات سفت شد، آن را برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: تهیه حلقه های ترد، حلقه های ترد شکلاتی، حلقه های شکلاتی، آموزش حلقه های شکلاتی، مواد حلقه های شکلاتی، حلقه با شکلات تعداد بازديد: 541 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز