Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 15:00

29
شهریور
ظرف میوه شكلاتی

ظرف میوه شكلاتی

شكلات شیری را خرد كنید و به روش بن‌ماری آب كنید. آن‌گاه قالب بیضی‌شكل، مخصوص شكلات، به اندازه 5× 8 سانتیمتر را چرب كنید و شكلات را در آن بریزید.

مریم امیری

 

 

مواد لازم برای 5 عدد 

 شكلات شیری     250 گرم

شكلات سفید       50 گرم

توت‌فرنگی تازه      15 عدد

فیسالیس            10 عدد

موز                    10 برش

شكلات شیری (اضافی)  50 گرم

خامه فرم گرفته  200 گرم

 روش تهیه ظرف میوه شكلاتی

شكلات شیری را خرد كنید و به روش بن‌ماری آب كنید. آن‌گاه قالب بیضی‌شكل، مخصوص شكلات، به اندازه 5× 8 سانتیمتر را چرب كنید و شكلات را در آن بریزید. بعد از یك دقیقه، قالب را برگردانید تا شكلات اضافی داخل قالب خارج شود. سپس صبر كنید شكلات ببندد و بعد این كار را تكرار كنید تا پوسته شكلات ضخیم‌تر شود.

حالا قالب را در یخچال بگذارید و بعد از 2 ساعت، به آرامی شكلات را از قالب جداكنید. اكنون شكلات سفید را به روش بن‌ماری آب كنید و میوه‌ها را تا نیمه در شكلات بزنید و روی فویل بگذارید تا شكلات ببندد.

اینك شكلات شیری (اضافی) را هم به روش بن‌ماری آب كنید و نیمه دیگر میوه‌ها را در آن بغلتانید و روی فویل بگذارید تا شكلات ببندد. آن‌گاه درون ظرف‌های شكلات را با خامه فرم گرفته پر كنید و میوه‌ها را روی خامه بچینید.

 

برچسب ها: ظرف میوه، ظرف میوه شکلاتی، میوه شکلاتی، آموزش ظرف میوه، تهیه ظرف میوه، طرز تهیه ظرف میوه، ظرف میوه با شکلات تعداد بازديد: 463 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز