Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 11:16

29
فروردین
تارت (مخلوط) توت‌های تابستانی

تارت (مخلوط) توت‌های تابستانی

طرز تهیه تارت توت‌های تابستانی

تارت (مخلوط) توت‌های تابستانی

 

 

 

مواد لازم برای 8 نفر :

 

آ‌رد کامل سبوس‌دار..................225 گرم

كره گیاهی.............................115 گرم

پرتقال کاملاً خرد شده..................1 عدد

 

مواد لازم برای داخل تارت:

ماست سویا............................300 گرم

لیموی خرد شده........................1 عدد

شکر.......................................2 قاشق غذاخوری

انواع توت‌های تابستانی.............600 گرم

 

 

 

در ظرف عمیقی، آ‌رد و كره را با نوك انگشتان خود به آ‌رامی مخلوط کنید تا خمیری شبیه به خمیر نان حاصل شود. سپس پرتقال را همراه با کمی آ‌ب اضافه کنید تا خمیر نرمی به دست آ‌ید. خمیر به دست آ‌مده را در سطح صافی پهن کنید و دوباره جمع کنید. این عمل را چند بار تکرار کنید تا خمیر لطیف و صافی بدست آ‌ید. سپس خمیر را گلوله کنید و در نایلون بپیچید و به مدت ۳٠ دقیقه در یخچال قرار دهید. خمیر را از یخچال خارج کنید و آ‌ن را به اندازه دایره‌ای به قطر ۲۳ سانتی‌متر باز کنید و دوباره به مدت ۳٠ دقیقه در یخچال قرار دهید.خمیر آ‌ماده شده را در قالب مخصوص تارت پهن نمایید. سپس روی آ‌ن با چنگال چند سوراخ ایجاد کنید. قالب را درون فری که از قبل با حرارت ۲٠٠ درجه سانتی‌گراد گرم شده به مدت ۲٠ دقیقه قرار دهید.

کاغذ و حبوبات را از روی خمیر بردارید و قالب را دوباره به مدت ۱٠ دقیقه در فر قرار دهید تا روی خمیر کاملاً طلایی شود. سپس آ‌ن را از فر خارج کرده و اجازه دهید تا کاملاً خنك شود. برای پر کردن داخل خمیر،‌ ماست سویا، شکر و لیمو را مخلوط کنید و آ‌ن را به آ‌رامی داخل خمیر بریزید و با چنگال روی سطح خمیر پهن کنید. سپس روی آ‌ن را با برش‌های توت (انواع آ‌ن) کاملاً پر نمایید. در صورت تمایل می‌توانید از هر نوع میوه خرد شده دیگر نیز استفاده کنید.

برچسب ها: آموزش آشپزی، زندگی آنلاین، تارت توت‌های تابستانی تعداد بازديد: 508 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز