Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 04:36

3
اردیبهشت
طرز تهیه ۴ اسموتی بهاری

طرز تهیه ۴ اسموتی بهاری

در این مطلب شما را با اسموتی های بهاری آشنا می کنیم و شما می توانید این اسموتی ها را با مواد بسیار ساده ای در خانه تهیه کرده از خوردن آن ها لذت ببرید.

در این مطلب شما را با اسموتی های بهاری آشنا می کنیم و شما می توانید این اسموتی ها را با مواد بسیار ساده ای در خانه تهیه کرده از خوردن آن ها لذت ببرید.

 اسموتی یکی از نوشیدنی های بسیار محبوب در بین جوانان می باشد که به صورت مخلوط شده و گاها شیرین شده می باشد و از میوه ها و سبزیجات تازه تهیه می شود. اسموتی شکلاتی و اسموتی موز را آموزش می دهیم و در ادامه قصد داریم شما را با طرز تهیه اسموتی بهاری در ۴ طعم مختلف و عالی آشنا کنیم تا بتوانید در این فصل آن ها را تهیه کرده و از نوشیدنشان لذت ببرید.
 

اسموتی های بهاری بیشتر از میوه های بهاری تهیه می شوند و خاصیت های بسیاری را با خود به هرماه دارند. در ادامه طرز تهیه چند مدل اسموتی بهاری را برایتان بررسی می کنیم تا بتوانید با استفاده از آن ها در این فصل لذت ببرید. اولین آموزش مربوط به اسموتی نارگیلی خوشمزه ای است که علاوه بر نارگیل دارای میوه های دیگر نیز می باشد که برای بهار مناسب است.

اسموتی بهاری با طعم نارگیل

طرز تهیه ۴ اسموتی بهاری با طعم فوق‌العاده

مواد لازم

آب نارگیل یک لیوان

شیر نارگیل به مقدار کم

پرتقال یک عدد

گریپ فروت یک عدد

پرتقال خونی یک عدد

زنجبیل تازه به اندازه کم

مقداری سیروپ با طعم مورد نظر

دانه چیا

عسل به اندازه لازم برای طعم دادن به اسموتی

برای تهیه اسموتی بهاری نیازی به انجام دادن کار بسیار خاصی نمی باشد و بهتر است میوه ها را پوست گرفته و دانه هایشان را جدا کنید و بعد از آن همه را در یک مخلوط کن بریزید تا با یک دیگر ترکیب شوند.

زمانی که مخلوطی یک دست برایتان ایجاد شد می توانید آن را در لیوان های مخصوص سرو کنید و از خوردن اسموتی بهاری لذت ببرید. برای تزیین روی لیوان ها نیز می توانید از مقداری برگ ریحان و دانه چیا استفاده کنید.

در طرز تهیه این اسموتی بهاری نیز علاوه بر هویج از گلابی و یک سری از میوه های استوایی استفاده می شود و متناسب با ذائقه افرادی است که این میوه ها را می پسندند.

 

بیشتربخوانید:

طرز تهیه یک نوشیدنی معجزه آسا برای تقویت سیستم ایمنی

 

 

 

اسموتی هویج استوایی

طرز تهیه ۴ اسموتی بهاری با طعم فوق‌العاده

مواد لازم

هویج خرد شده دو عدد

آناناس خرد شده به مقدار کم

زالزالک ۶ عدد

آب یک لیوان

یخ یک قطعه

گلابی خرد شده دو عدد

تخم شربتی به اندازه نیاز

هویج ها، گلابی ها و آناناس ها را به صورت جدا آبگیری کنید. بعد از این که آب آن ها را به صورت جدا گرفتید می توانید آن ها را با یک دیگر مخلوط کنید. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و یا همه آب میوه ها را درون مخلوط کن بریزید.

یخ را در مراحل آخر اضافه کنید و سعی کنید به گونه ای آن را هم بزنید که یخ خرد نشود. اسموتی ها را در لیوان های مخصوص بریزید و در تخم شربتی را نیز به آن ها اضافه کنید.  بعد از این که اسموتی ها را درون لیوان ریختید نیاز است تا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در یخچال بماند و بعد می توانید این نوشیدنی بسیار خوشمزه بهاری را میل کنید.

 

اسموتی توت فرنگی و انبه

طرز تهیه ۴ اسموتی بهاری با طعم فوق‌العاده

 

یکی دیگر از اسموتی هایی که برای فصل بهار به شما پیشنهاد می شود اسموتی توت فرنگی و انبه می باشد که در ادامه بیان می کنیم که چگونه می توانید این اسموتی را تهیه کنید و مواد مورد نیاز آن چیست.

 

مواد لازم

شیر نارگیل یک فنجان

موز پوست کنده شده یک عدد

انبه پوست گرفته شده یک عدد

توت فرنگی بزرگ ۵ عدد

برای این که این اسموتی را تهیه کنید ابتدا باید موز ها را قطعه قطعه کرده و آن ها را درون فریزر قرار دهید تا منجمد شوند. بعد از این که موزها منجمد شد می توانید آن ها را درون مخلوط کن ریخته و مواد را به تدریج به آن اضافه کنید تا مواد شما صاف و یک دست شود. بعد از یک دست شدن مواد می توانید آن ها را در ظرف های مخصوص سرو کرده و از نوشیدن این نوشیدنی بهاری و خوشمزه لذت ببرید.

این نوشیدنی یکی از اسموتی های بسیار خوشمزه و مقوی می باشد و شما می توانید به عنوان یک نوشیدنی بهاری آن را در مهمانی ها سرو کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید. در ادامه طرز تهیه این اسموتی را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

اسموتی آووکادو و بادام زمینی

طرز تهیه ۴ اسموتی بهاری با طعم فوق‌العاده

مواد لازم

آووکادو یک عدد

موز رسیده یک عدد

پودر کاکائو دو قاشق غذا خوری

کره بادام زمینی دو قاشق غذا خوری

شکر نصف پیمانه

شربت افراد یک قاشق غذا خوری

عصاره وانیل یک قاشق چای خوری

در نظر داشته باشید قبل از این که برای تهیه این اسموتی اقدام کنید باید موز ها را سرخ کرده و آن ها را منجمد کنید. بعد از این که موز ها منجمد شدند شما می توانید به تهیه این اسموتی بپردازید.

برای تهیه این اسموتی تمامی مواد را درون مخلوط کن بریزید و آن ها را خوب هم بزنید تا مخلوط شما یک دست شود. بعد از این که مخلوطی یک دست شد می توانید آن را در طرف های یک دست سرو کنید.

 

 

برچسب ها: توت فرنگی، نوشیدنی، موز، شیر نارگیل، شربت، اسموتی، آووکادو، بادام زمینی، زالزالک، آناناس، وانیل، اسموتی میوه ای تعداد بازديد: 145 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز