Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 09:18

12
مرداد
نوشيدنی سيب و هويج و زنجبيل

نوشيدنی سيب و هويج و زنجبيل

طرز تهیه نوشيدنی سيب و هويج و زنجبيل

نوشيدنی سيب و هويج و زنجبيل

 

 

آب زنجفیل، سیب و هویج نه تنها یك نوع نوشیدنی بسیار سالم است، بلكه بسیار انرژی‌زا می‌باشد و به راحتی هم درست می‌شود. این نوشیدنی سرشار از ویتامین‌ها، بتاكاروتن و آنتی‌اكسیدان‌ها می‌باشد و سیستم گوارش را پاكسازی می‌كند، سموم را از بدن دفع می‌كند و به بدن برای مقابله با سرطان كمك می‌كند و بسیاری از بیماری‌ها را از ما دور می‌سازد. در این نوشیدنی از لیمو و نمك استفاده شده است تا با طعم شیرین سیب تعادل ایجاد كند و طعم آن دلپذیرتر و بهتر شود.

مدت زمان آماده كردن: 5 دقیقه

 

مواد لازم برای 2 نفر

 

سیب پوست گرفته و خرد شده.....................2 عدد

هویج پوست گرفته و خرد شده.....................5 عدد

زنجفیل پوست گرفته و خرد شده.................یك قطعه 2 سانتیمتری

لیموترش.................................................یك‌‌دوم عدد

نمك ......................................................كمی

 

 

     روش تهیه

سیب، هویج، زنجفیل و لیمو را داخل مخلوط كن بریزید. مقدار اندكی نمك داخل آن بریزید تا كمی طعم‌دار شود. نوشیدنی را داخل لیوان‌ها بریزید.

 

     یادآوری

با گذشت زمان، آب‌میوه مورد نظر كم‌كم در اثر اكسیداسیون مواد مغذی خود را از دست می‌دهد، بنابراین آن را بلافاصله بعد از تهیه كردن، بنوشید.

می‌توانید 2 تكه از ساقه كرفس را نیز داخل مخلوط‌كن بریزید تا نوشیدنی‌تان خواص بیشتری داشته باشد. شما می‌توانید یك قاشق عسل نیز به این نوشیدنی اضافه كنید تا طعم شیرین‌تری پیدا كند، البته مقدار عسل به كار رفته بستگی به طعم و مزه هویج‌ها دارد.

 

     برخی ایده‌ها برای سرو نوشیدنی

نوشیدنی سیب، زنجفیل و هویج بسیار سالم و سرشار از مواد مغذی است و بلافاصله بعد از نوشیدن آن احساس می‌كنید انرژی فراوانی به دست آورده‌اید، مخصوصاً اگر روز كاری سختی را پشت سر گذاشته باشید و احساس ضعف كنید. اگر بتوانید به طور مرتب این نوشیدنی را درست كنید كمك زیادی به رشد موها و تقویت آنها و درخشندگی و لطافت پوست می‌كند. شما می‌توانید این نوشیدنی پرخاصیت را بنوشید و اصلا هم نگران افزودن كربوهیدرات‌های زیاد به بدنتان نباشید. این نوشیدنی برای صبحانه بسیار مناسب است.

برچسب ها: آموزش آشپزی، زندگی آنلاین، نوشيدنی سيب و هويج و زنجبيل تعداد بازديد: 598 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز