Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 20:59

27
دی
کوردن بلو

کوردن بلو

هر سینه را به آرامی برش بزنید، به شکلی که در انتها از هم جدا نشود. آن‌گاه روی تخته کار قرار دهید. حالا رویش را با کیسه فریزر بپوشانید و با استیک‌کوب بکوبید تا صاف و یکدست شود. سینه‌ها را به همین شکل آماده کنید.

 اعظم گلزارمنش:

 

مواد لازم برای 4 نفر

سینه مرغ................. 4نصفه

نمک و فلفل.................به میزان لازم

پنیر ورقه‌ای...............1 بسته

ژامبون............... 4 ورق

تخم‌مرغ همزده...............2 عدد

کورن فلکس خرد کرده...............به میزان لازم

روغن برای سرخ کردن................به میزان لازم

 

روش‌تهیه

هر سینه را به آرامی برش بزنید، به شکلی که در انتها از هم جدا نشود. آن‌گاه روی تخته کار قرار دهید. حالا رویش را با کیسه فریزر بپوشانید و با استیک‌کوب بکوبید تا صاف و یکدست شود. سینه‌ها را به همین شکل آماده کنید. سپس با نمک و فلفل مزه‌دار کنید. روی نیمی از سینه دو ورق پنیر قرار دهید و رویش یک ورق ژامبون بگذارید. مجددا روی ژامبون 2 ورق پنیر قرار دهید. اینک نیمه آن را روی پنیر برگردانید و با دست خوب بفشارید. اطراف آن را صاف کنید و اضافی‌هایش را با کارد تیز ببرید تا به شکل مستطیل منظمی درآید. در سلفون بپیچید و در فریزر بگذارید تا منجمد شود. اکنون هر کدام را با تخم‌مرغ آغشته کنید و در پودر کورن‌فلکس بغلتانید و در روغن داغ سرخ کنید. در ظرف مناسبی قرار دهید.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: آموزش آشپزی تعداد بازديد: 210 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز