Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 10:48

10
آذر
شكلات پسته و پرتقال

شكلات پسته و پرتقال

قالبی را به عرض 20 سانتیمتر با فویل بپوشانید به گونه‌ای كه فویل از لبه‌های قالب بلندتر باشد. آن‌گاه روی فویل را چرب كنید. سپس شیرعسلی،‌عسل و كره را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا كره آب شود و یك دقیقه بجوشد.

تحریریه زندگی آنلاین – گروه آشپزی :

 

مواد لازم برای حدود 28برش

شیرعسل............ 100 گرم

عسل .................30 گرم

كره............ 80 گرم

شكلات سفید خرد كرده................250 گرم

خلال پسته............. 30گرم

قیسی خرد كرده.............. 40گرم

مربای پوست پرتقال (خرد كرده) بدون شربت..............  40 گرم

 

بیشتربخوانید:

نان موزی با طرح شکلات مرمری + دستور تهیه

 

روش تهیه

قالبی را به عرض 20 سانتیمتر با فویل بپوشانید به گونه‌ای كه فویل از لبه‌های قالب بلندتر باشد. آن‌گاه روی فویل را چرب كنید. سپس شیرعسلی،‌عسل و كره را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا كره آب شود و یك دقیقه بجوشد. حالا آن را از روی حرارت بردارید و شكلات، پسته، قیسی و مربای پوست پرتقال را بیفزائید و مخلوط كنید. اكنون این مخلوط را در قالب بریزید و رویش را بفشارید تا در همه جا بطور یكسان پخش شود. قالب را در یخچال قرار دهید و پس از 2 ساعت، آن را از یخچال درآورید و شكلات را از قالب جدا كنید. سپس آن را به اندازه 3 × 3 سانتیمتر برش دهید و برای پذیرائی، در ظرف زیبا و مناسبی بچینید.

بیشتر بخوانید:

کیک چای و دارچین هابیتون ؛یک عصرانه به سبک انگلیسی

کلوچه دارچینی سیب و جو دوسر ،مقوی و متفاوت

 

 

برچسب ها: شکلات سفید، مربای پوست پرتقال، شكلات پسته و پرتقال، طرز تهیه شكلات پسته و پرتقال تعداد بازديد: 197 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز