Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 08:24

1
مهر
بوفالو وینگز یا بال‌های سوخاری

بوفالو وینگز یا بال‌های سوخاری

کره را در تابة مناسبی روی حرارت آب کنید. آن‌گاه سس فلفل تند، پاپریکا، نمک و فلفل سیاه را اضافه کرده و مخلوط کنید. حالا تابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید. در ادامه در یک تابة گود روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید

 کیان رنجبر :

 

مواد لازم برای 4 نفر

کره.................. ۲۵گرم

سس فلفل تند ..............یک‌چهارم پیمانه  (60 میلی‌لیتر)

پاپریکا.................یک‌دوم قاشق چایخوری

نمک و فلفل.............. به میزان لازم

روغن سرخ کردنی ................به میران لازم

نشاسته‌ی ذرت............. یک‌دوم پیمانه

کتف و بال مرغ.............. ۶۰۰ گرم

 

بیشتربخوانید:

فوت و فن پخت مرغ سوخاری در منزل

 

 

روش‌تهیه

کره را در تابة مناسبی روی حرارت آب کنید. آن‌گاه سس فلفل تند، پاپریکا، نمک و فلفل سیاه را اضافه کرده و مخلوط کنید. حالا تابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید. در ادامه در یک تابة گود روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود سپس نشاستة ذرت را در یک کاسة مناسب بریزید و با کمی نمک و فلفل آن را مزه‌دار کنید.

حالا بال و کتف را در کاسه بریزید و خوب مخلوط کنید تا نشاسته تمام سطح‌شان را بپوشاند، بعد آن‌ها را در یک آبکش بریزید و چند بار تکان دهید تا نشاستة اضافه بریزد. اینک آن‌ها را دانه دانه در روغن داغ قرار دهید و با حرارت ملایم اجازه دهید مرغ‌ها کاملاً پخته و برشته شوند و پوستشان به رنگ طلایی در آید. حالا سس فلفل را دوباره گرم کنید. سپس بال‌ها را در یک کاسة بزرگ بریزید و تمام سس فلفل را افزوده خوب با بال‌ها مخلوط کنید تا سس به خرد بال و کتف سرخ‌شده برود. بال‌های سوخاری آماده سرو می‌باشد.

 

بیشتربخوانید:

بال مرغ اسپایسی کنجدی، یک پیش غذای خوشمزه + طرز تهیه

 

 

پاپریکا چیست؟

پاپریکا نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده (به عنوان مثال فلفل دلمه‌ای، فلفل تند) تهیه می‌شود. در بسیاری از زبان‌های اروپایی، پاپریکا به خود کلمه فلفل (دلمه) اشاره می‌کند. این ادویه برای افزودن رنگ، طعم و عطر در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاپریکا می‌تواند طیفی از طعم ملایم تا تند داشته باشد. طعم آن نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

 

منبع : شور و شیرین

 

برچسب ها: آموزش آشپزی، طرز تهیه، بال مرغ سوخاری، پاپریکا، بوفالو وینگز یا بال‌های سوخاری، طرز تهیه بوفالو وینگز یا بال‌های سوخاری تعداد بازديد: 278 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز