Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 19:02

17
مرداد
تورتا

تورتا

فلفل‌ها را از وسط نصف كنيد، دانه‌هاي آن‌ها را درآوريد، و گوشته‌‌هايشان را به صورت نوارهاي باريك برش بزنيد. بعد در كاسه‌اي بريزيد، آب ليموترش را به آن بيفزائيد و چند دقيقه كنار بگذاريد. سپس برشي از روي نان برداريد، درون آن را كمي خالي كنيد.

تحریریه زندگی آنلاین - گروه آشپزی :

 

مواد لازم براي 2 نفر

فلفل شيرين............ 2 عدد

آب ليمو............... از نصف ليموترش

نان همبرگر............... 2 عدد

كنسرو لوبيا .............115 گرم (3/2 پيمانه)

فيله‌ي گوساله‌ي سرخكرده.................150 گرم

گوجه فرنگي خردكرده ...............2 عدد

پنير چدار يا گوداي خرد كرده.............115 گرم

خامه  ...............2 قاشق سوپخوري

 

 بیشتربخوانید:

باگت شکم پر + طرز تهیه

روش تهیه :

فلفل‌ها را از وسط نصف كنيد، دانه‌هاي آن‌ها را درآوريد، و گوشته‌‌هايشان را به صورت نوارهاي باريك برش بزنيد. بعد در كاسه‌اي بريزيد، آب ليموترش را به آن بيفزائيد و چند دقيقه كنار بگذاريد. سپس برشي از روي نان برداريد، درون آن را كمي خالي كنيد و كنسرو لوبيا را درون نان بريزيد. حالا گوشت را به شكل نوارهاي باريك ببريد و روي لوبيا بگذاريد. آن‌گاه قدري گوجه‌فرنگي روي گوشت بريزيد و با فلفل و پنير رويش را بپوشانيد. اكنون نيمه‌ي روئي نان را روي مواد بگذاريد و در قسمت باز ساندويچ خامه بريزيد. حالا اين ساندويچ خوشمزه، آماده‌ي نوش جان كردن است.

 

بیشتربخوانید:

لقمه‌هاي قارچ

 

 

تاریخچه   پنیر چدار

پنیر چدار (Cheddar cheese) نام نوعی پنیر سفت، صاف و زرد یا نارنجی رنگ انگلیسی است که از شیر گاو تهیه شده و مورد پسندترین نوع پنیر در پادشاهی متحده می‌باشد. این پنیر نخستین بار در دهکده چدار واقع در سامرست انگلستان تولید شده و نام خود را از این دهکده گرفته است. پنیرهای چداری که امروزه تولید می شوند، با پنیرهای چدار قدیمی بسیار تفاوت دارند. همچون دیگر انواع پنیر برای بهتر کردن رنگ این پنیر از رنگ‌های گیاهی استفاده می‌شود. رنگ این پنیر را از آناتو که عصاره‌ی نوعی گیاه گرمسیری است می‌گیرند و این ماده، رنگ نارنجی مانندی را به پنیر چدار می‌دهد.

برچسب ها: آموزش آشپزی، تورتا، طرز تهیه، پنیرچدار، طرز تهیه تورتا تعداد بازديد: 300 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز