Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 00:01

3
مهر
كباب بلدرچین و ژامبون

كباب بلدرچین و ژامبون

بلدرچین‌ها را پاك كنید و همراه با نمك، فلفل، آبلیمو، زعفران و زیره در كاسه مناسبی بریزید و در یخچال بگذارید تا مزه‌دار شود. آن‌گاه كره را در تابه مناسب و جا‌داری بریزید و روی اجاق قرار دهید.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای 8 نفر

 بلدرچین          8 عدد

نمك و فلفل      به میزان لازم

آبلیمو             2 قاشق سوپخوری

زعفران حلكرده 2 قاشق سوپخوری

زیره               یك‌دوم قاشق چایخوری

كره               50 گرم

كرفس خرد كرده 3 ساقه

سیر له كرده   2 حبه

فلفل دلمه‌ای قرمز خلالی خرد كرده1 عدد

كدو سبز قلمی خرد كرده 3 عدد

آب مرغ          500 میلی‌لیتر

ژامبون گوشت 70 گرم

خامه            60 گرم

روش تهیه كباب بلدرچین و ژامبون

بلدرچین‌ها را پاك كنید و همراه با نمك، فلفل، آبلیمو، زعفران و زیره در كاسه مناسبی بریزید و در یخچال بگذارید تا مزه‌دار شود. آن‌گاه كره را در تابه مناسب و جا‌داری بریزید و روی اجاق قرار دهید. بلدرچین‌ها را در تابه بچینید، درش را ببندید و با حرارت ملایم بپزید.

اینك بلدرچین‌ها را از تابه درآورید و كرفس، سیر، فلفل دلمه‌ای و كدو را در همان تابه بریزید و یك دقیقه تفت دهید. حالا آب مرغ را بیفزائید و سبزی را 10 دقیقه بپزید. سپس ژامبون را به شكل نوار ببرید و دور بلدرچین‌ها بپیچید. اكنون خامه را به سبزی پخته‌ بیفزائید، بلدرچین‌ها را رویش قرار دهید و تابه را 15 دقیقه در فر بگذارید تا بلدرچین‌ها قدری برشته شوند. آن‌گاه سبزی را در ظرف مناسب پذیرائی بریزید و بلدرچین‌ها را رویش قرار دهید.

 

برچسب ها: آشپزی با ژامبون، تهیه کباب، کباب بلدرچین، آموزش کباب بلدرچین، کباب بلدرچین و ژامبون، مواد لازم کباب بلدرچین تعداد بازديد: 618 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز