Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 18:33

18
مهر
دلمه قارچ با پنیر و اسفناج

دلمه قارچ با پنیر و اسفناج

پایه قارچ‌ها را در آورید و قدری آبلیمو روی قارچ‌ها بریزید تا سیاه نشود! روغن را در تابه بریزیدو روی اجاق گرم كنید. پیاز را بیفزائید و 5 دقیقه تفت دهید تا نرم شود.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای 4 نفر

قارچ درشت            300 گرم

روغن مایع             2 قاشق سوپخوری

پیاز خردكرده          1 عدد

سیر خردكرده        1 حبه

اسفناج خردكرده    250 گرم

پنیر سفید (فتا)     150 گرم

شوید خردكرده     1 قاشق سوپخوری

تخم‌مرغ             1 عدد

جوز هندی رنده‌كرده یك‌هشتم قاشق چایخوری

پنیر موزارلای رنده‌كرده 100 گرم

 روش تهیه دلمه قارچ با پنیر و اسفناج

پایه قارچ‌ها را در آورید و قدری آبلیمو روی قارچ‌ها بریزید تا سیاه نشود! روغن را در تابه بریزیدو روی اجاق گرم كنید. پیاز را بیفزائید و 5 دقیقه تفت دهید تا نرم شود. حال سیر، اسفناج و پایه‌های خردكرده قارچ‌ها را اضافه كنید و تفت دهید و بگذارید اسفناج بپزد. آن‌گاه تابه را از روی حرارت بردارید و كنار بگذارید تا مواد خنك شود.

سپس پنیر سفید، شوید، زرده تخم‌مرغ و جوزهندی را با هم مخلوط كنید تا صاف و یكدست شود. سفیده تخم‌مرغ را با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد و آن را به مخلوط اسفناج بیفزائید. اكنون مخلوط فراهم‌كرده پنیر سفید و شوید را به آن اضافه كنید و به آرامی هم بزنید.

داخل قارچ‌ها را با این مواد پر كنید و رویشان پنیر موزارلا بریزید. قارچ‌های پر كرده را در ظرف نسوزی بچینید و به مدت تقریبی 25-30 دقیقه در فر گرم‌شده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید.

 

برچسب ها: آشپزی با قارچ، آموزش دلمه، دلمه با پنیر، دلمه قارچ، دلمه اسفناج، روش تهیه دلمه با قارچ، دلمه پنیر تعداد بازديد: 729 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز