Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 23:40

26
اسفند
آجيل مخلوط با چيپس سيب‌زمينی

آجيل مخلوط با چيپس سيب‌زمينی

به كمك پوست كن برش‌های نازكی از سيب‌زمينی ببريد. آن‌گاه اين برش‌ها را جدا از يكديگر، روی سينی پوشانده با كاغذ روغنی بچينيد و به مدت تقريبی 1ساعت، در فر گرم شده با دمای 160 درجه سانتيگراد، برشته كنيد.

افسانه ظروفی

 

مواد لازم

سيب‌زمينی پوست گرفته             250 گرم

تخمه كدو حلوائی                      320 گرم

تخمه آفتابگردان                         80 گرم

فلفل سياه                               1 قاشق چايخوری 

نمك دريا                                  2 قاشق چايخوری 

سويا سس                        

روش تهيه

به كمك پوست كن برش‌های نازكی از سيب‌زمينی ببريد. آن‌گاه اين برش‌ها را جدا از يكديگر، روی سينی پوشانده با كاغذ روغنی بچينيد و به مدت تقريبی 1ساعت، در فر گرم شده با دمای 160 درجه سانتيگراد، برشته كنيد. سپس باقيمانده مواد را در كاسه‌ مناسبی بريزيد و مخلوط كنيد.

حالا اين مخلوط را در سينی چربكرده بريزيد و پهن كنيد و به مدت تقريبی 20 دقيقه در فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتيگراد، برشته كنيد. اكنون صبر كنيد تا اين مخلوط خنك شود و بعد سيب‌زمينی برشته را به آن بيفزائيد و مخلوط كنيد. اينك آجيل را برای پذيرائی در ظرف زيبا و مناسبی بريزيد.

يادآوری: می توانيد به جای سيب‌زمينی، از چيپس آماده نيز استفاده كنيد.

 

برچسب ها: آجيل مخلوط با چيپس سيب‌زمينی، چیپس سیب زمینی، مخلوط آجیل خام، اجیل عید، مخلوط اجيل خام، مواد آجیل مخلوط، آجیل مخلوط با چیپس تعداد بازديد: 771 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز