Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 17:47

10
مرداد
بسته موضوعی 114: راه های طلایی برای افزایش قد

بسته موضوعی 114: راه های طلایی برای افزایش قد

اگر شما والدین عزیز می‌خواهید کودک‌تان رشد قدی خوبی داشته باشد و از مواد غذایی و تغذیه مناسب برای افزایش رشد قدی اطلاع پیدا کنید، این بسته زندگی آنلاین را از دست ندهید!

مقالاتی در خصوص افزایش رشد قدی:

 

توصیه‌های کلی جهت افزایش قد: در این مقاله توصیه های کلی و مهم جهت افزایش قد ارائه شده است.

مروری بر کوتاهی قد: در این مطلب با نقش و اثر عوامل متعدد محیطی بر روند رشد قدی، نقش قد و قامت پدر و مادر در قد نهایی فرزندان، نقش و اثر عوامل محیطی آشنا می‌شوید.

قد رشید رویا نیست: در اینجا تاثیر ساعات خواب شبانه بر سلامتی بدن مورد بررسی قرار گرفته است و توصیه‌های مفید و اثر‌گذار برای افزایش قد بیان شده‌اند.

تغذیه برای افزایش قد: این مقاله در مورد نقش تأمین انرژی مورد نیاز روزمره در حد متناسب و از منابع متنوع و تأثیر فصول بر سرعت افزایش قد و رشد بدن می‌باشد.

کدام غذاها برای افزایش قد کودکان مفید هستند؟ نقش مواد غذایی در افزایش قد در این مطلب بررسی شده است و 5 ماده غذایی موثر در افزایش قد بیان شده‌اند.

تا چه سنی می‌توان انتظار قد کشیدن را داشت؟ مطالبی در خصوص تأثیر مواد مغذی بر رشد قدی، درمان‌‌هایی که برای افزایش قد توصیه نمی‌شوند و ورزش‌‌هایی که به رشد قد کمک می‌کنند را در این مقاله مطالعه می‌نمایید.

نقش هورمون رشد در کنترل چاق و افزایش قد کودکان: اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد نحوه تعیین میزان هورمون رشد، عوامل بازدارنده ترشح هورمون رشد و عوامل مساعدكننده ترشح هورمون رشد افزایش دهید، این مقاله را حتما بخوانید!

 

برچسب ها: رشد قد، کوتاهی قد، رشد قد کودک، هورمون رشد، تغذیه و قد، افزایش قد کودکان، تغذیه و رشد قدی، راه های افزایش قد، قد کشیدن کودک، توصیه های افزایش قد تعداد بازديد: 627 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز