Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 00:43

9
اردیبهشت
بسته موضوعی 35: راه های کم نمک خوردن!

بسته موضوعی 35: راه های کم نمک خوردن!

در بسته موضوعی شماره 35 زندگی آنلاین مطالب مفیدی در مورد انواع، میزان مصرف، راه‌های کاهش نمک دریافتی و ... گنجانده شده‌اند.

نمک ماده غذایی مفیدی است که مصرف بیش از حد آن می‌تواند مشکلات و گاه عواقب جبران‌ناپذیری را ایجاد کند. برای آگاهی از راه‌های تعدیل مصرف نمک حتما بسته موضوعی شماره 40 زندگی آنلاین را مطالعه نمایید.

 

نمک دریایی یا نمک معمولی؟: اگر می‌خواهید از تفاوت نمک دریایی و نمک معمولی و میزان ید نمک آگاهی پیدا کنید، این مقاله را بخوانید.

نمك؛ دوست يا دشمن: مصرف بیش از اندازه و کمتر از حد معمول نمک مشکلاتی را در پی خواهد داشت. در این مقاله با میزان طبیعی نمک مورد نیاز بدن و جایگزین‌های سالم آن آشنا می‌شوید.

نمك، دوست نيست: در این مطلب،‌ به مقایسه نمک دریافتی در ایران با استانداردها و برنامه‌های کشوری برای کاهش مصرف نمک پرداخته شده است.

خانمها در مصرف نمک احتیاط کنند: در این مقاله نیز مصرف بیش از حد نمک در دوران بارداری و عواقب آن مورد بحث قرار گرفته است.

نمک و جانشین‌های آن: با خواندن این مطلب سودمند، نکاتی را در خصوص نمک‌های کم‌سدیم خواهید آموخت و توصیه‌هایی نیز در مورد مصرف نمک بیان شده‌اند.

راهكارهای عملی برای كاهش مصرف نمک: اگر می‌خواهید با انواع نمک، مقادیر توصیه شده و راه‌های کاهش نمک دریافتی آشنا شوید، حتما این مقاله را بخوانید.

 

برچسب ها: نمک، مضرات نمک، انواع نمک، راه های کاهش دریافت نمک، نمک مصرفی، میزان نمک دریافتی، جانشین های نمک تعداد بازديد: 836 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز