Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 07:58

24
اسفند
میز گلبرگی

میز گلبرگی

با دقت طرح‌‌ها را ببرید و هر یک را کنار بگذارید. پس از جدا کردن هر یک، آنها را دسته دسته کنید.

تحریریه مجله کودک سالم

 

با اضافه کردن طرح‌‌های چند کاغذ دیواری، می‌‌توانید به میزی ساده ظاهری زیبا بدهید. طرح‌‌ها می‌‌توانند گل‌‌های روستایی باشند و یا اینکه شما می‌‌توانید به دنبال طرح‌‌های مدرن‌تر، نظیر دایره‌‌ها و مربع‌‌ها باشید.

لوازم مورد نیاز
میز  
امولسیون مات وینیل (لاتکس)
قلم‌موی بزرگ
کاغذ دیواری یا تکه‌‌های جدا شده از کاغذ دیواری
قیچی
چسب مخصوص وینیل پلیمر (PVA)
قلم‌موی ظریف نقاشی
اسفنج نم دار
جلای اکریلیک 

روش كار

1- میز را آماده کنید (اگر لازم است بر روی آن سنباده بکشید) و دو لایه لاتکس بر آن بکشید.

2- با دقت طرح‌‌ها را ببرید و هر یک را کنار بگذارید. پس از جدا کردن هر یک، آنها را دسته دسته کنید؛ با اینکار طراحی میز برای شما ساده‌تر می‌‌شود.

3- مقداری چسب PVA را با آب مخلوط کنید تا غلظت آن مانند یک کرم شود. چسب را به پشت یکی از طرح‌‌ها بزنید. طرح را بر قسمت مناسبی از میز قرار دهید با اسفنج نم دار بر روی آن بکشید تا از اینکه در جای خود قرار گرفته است مطمئن شوید. همچنین تمام چسب‌‌های اضافی را از دور آن پاک کنید. برای اینکار، اسفنج را فشار دهید اما بر روی طرح نمالید زیرا احتمال جدا شدن طرح از میز وجود دارد. این کار را با بقیه طرح‌‌ها نیز انجام دهید تا تمام قسمت‌های میز از جمله پایه‌‌های آن، از طرح‌‌ها پر شوند.

4– پس از اینکه طرح‌‌ها خشک شدند، حداقل سه لایه جلای اکریلیک بر روی آنها بزنید تا در جای خود محکم بمانند.

از شابلون و رنگ استفاده کنید: اگر بریدن طرح‌‌های کاغذ دیواری به نظرتان دشوار می‌‌آید، می‌‌توانید از شابلون و رنگ استفاده کنید. نتیجه تقریبا یکسان خواهد شد. این کار، برای کسانیکه می‌‌خواهند طرح روی میزشان با پرده‌‌ها و روتختی متناسب باشد خیلی مناسب است.

نکته طراح: بهتر است قبل از چسباندن طرح‌‌ها به میز، ابتدا دور آنها را با مداد بر سطح کار بکشید. ما از طرح‌‌ها و مکان‌‌های اتفاقی استفاده کردیم اما شما می‌‌توانید طرح‌‌ها را تنها در مرکز یا جلوی کشوها بچسبانید.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، تزئین اتاق کودک، طراحی روی میز کودک، میز گلبرگی تعداد بازديد: 887 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز