Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 04:28

20
دی
دكوری ورزشی برای اتاق كودك

دكوری ورزشی برای اتاق كودك

تخت، میز و صندلی چوبی با طراحی ساده مانع از این می‌شود که رنگ‌های تند و گوناگون ورزشی بر چهره اتاق غلبه پیدا کنند.

تحریریه مجله كودك سالم

 

شما نمی توانید تیمی را که فرزندتان از آن طرفداری می‌کند، یا رنگ پیراهن اعضای تیم را انتخاب کنید. به همین دلیل هم اتاق‌هایی که رنگ‌های آن با توجه به رنگ تیمی خاص انتخاب می‌شوند معمولا خیلی شلوغ و ناهماهنگ به نظر می‌رسند. با این حال، شما می‌توانید با به کارگیری چند راهکار ساده، فضای اتاق را برای همه دلپذیر کنید. نکته کلیدی ترکیب کردن رنگ‌های ورزشی با عناصر ساده نظیر دیوارهایی با رنگ خنثی، وسایل چوبی اتاق، و شکل‌های ساده نظیر راه راه یا چارخانه است.

طرح راه راه را فراموش نکنید
پارچه‌ای به رنگ تیم مورد علاقه كودك خود برای روتختی‌ها و سایر قسمت‌های مورد نیاز در اتاق انتخاب کنید. اگر پارچه را به صورت کلی خریداری کنید برای شما ساده‌تر خواهد بود. اگر به نظر می‌رسد رنگ‌ها بیش از حد غالب خواهند شد، می‌توانید با انتخاب رنگی تند برای یک دیوار و انتخاب رنگی خنثی برای دیوارهای دیگر نوعی تعادل ایجاد کنید.

جزئیات ساده خنثی را به اتاق اضافه کنید
تخت، میز و صندلی چوبی با طراحی ساده مانع از این می‌شود که رنگ‌های تند و گوناگون ورزشی بر چهره اتاق غلبه پیدا کنند. اگر می‌خواهید اتاق روشن‌تر به نظر رسد و شلوغی آن کمتر شما را اذیت کند، یک فرش با رنگی خنثی انتخاب کنید. اگر می‌خواهید نور اتاق را افزایش دهید، می‌توانید یک چراغ دیواری نصب کرده و قسمت بالای آن را با رنگ‌های سرد و خنثی رنگ کنید و قسمت زیر عکس را با رنگ تیم مورد نظر تزئین کنید.

جزئیات کوچک مانند یک بنر یا پارچه رنگی می‌تواند در برجسته کردن قهرمان مورد علاقه کودک موثر باشد.

جزئیات را شخصی کنید
رنگ کردن وسایل اتاق به رنگ تیم مورد علاقه کودک کار ساده ایست – شما می‌توانید به راحتی هر چند سال یکبار وسایل را دوباره رنگ کنید. می‌توانید کمد اتاق را با طرح راه راه و به رنگ تیم تزئین کنید و یا برچسب‌های مرتبطی بر میز و آینه بچسبانید. مکانی خاص برای نمایش دادن وسایل کوچک در نظر بگیرید. می‌توانید تخته‌ای بزرگ را برای چسباندن بلیط‌ها، پرچم‌ها و سایر وسایل خاطره انگیز بر روی دیوار نصب کنید.

 

برچسب ها: دکوراسیون، دکوراسیون اتاق کودک، اتاق خواب کودک، چیدمان اتاق کودک، اتاق خواب ورزشی کودک، دکوراسیون ورزشی تعداد بازديد: 931 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز