Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:31

29
شهریور
کیک کودک: دسته‌گل زيبای تابستانی

کیک کودک: دسته‌گل زيبای تابستانی

یك چهارم پیمانه از آب را بجوشانید و پودر كاكائو را در آن حل كنید. آن‌گاه باقیمانده آب را به آن بیفزائید و بگذارید در دمای محیط خنك شود. سپس كره، شكر و شكر قهوه‌ای را با سرعت متوسط همزن برقی بزنید.

تحریریه ماهنامه کودک سالم

 

مواد لازم کیک دسته‌گل زیبای تابستانی

آب 185 میلی لیتر
پودر كاكائو 25 گرم
كره نرم 90 گرم
شكر 100 گرم
شكر قهوه‌ای روشن 75 گرم
تخم مرغ 2عدد 
اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری
آرد 175 گرم
بیكینگ پودر 1 قاشق چایخوری
نمك یك هشتم قاشق چایخوری
مارشمالو برای تزئین به میزان لازم
شكر رنگی برای تزئین به میزان لازم 
فوندانت سبز رنگ حدود 300 گرم

 

روش تهیه کیک دسته‌گل زیبای تابستانی

یك چهارم پیمانه از آب را بجوشانید و پودر كاكائو را در آن حل كنید. آن‌گاه باقیمانده آب را به آن بیفزائید و بگذارید در دمای محیط خنك شود. سپس كره، شكر و شكر قهوه‌ای را با سرعت متوسط همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها را یكی یكی بیفزائید و مخلوط كنید. حالا وانیل را نیز درون مایه كیك بریزید و مواد خشك را همراه با محلول پودر كاكائو بطور یك در میان به آن بیفزائید. اكنون 8 قالب بزرگ كیك فنجانی را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید و مایه فراهم كرده را درون قالب‌ها بریزید. مراقب باشید كه یك سوم از سر قالب‌ها خالی بماند. اینك كیك‌های فنجانی را به مدت تقریبی 20-25 دقیقه، در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید و روی پنجره سیمی خنك كنید. آن‌گاه روی كیك‌ها را با كرم كره‌ای بپوشانید و مارشمالو‌ها را با قیچی آشپزخانه از ارتفاع به 4 قسمت تقسیم كنید. از مارشمالو‌های خرد كرده به عنوان گلبرگ استفاده كنید و روی كیك‌ها را بیارائید. حالا روی گلبرگ‌ها شكر رنگی بریزید. سپس با فوندانت سبز رنگ برای گل‌ها ساقه بسازید.

یادآوری1: برای تهیه كرم كره‌ای به مراجعه كنید.

یادآوری2: خمیر فوندانت را از فروشگاه‌های لوازم قنادی تهیه كنید.

 

برچسب ها: کیک کودک، روش تهیه کیک کودک، آموزش کیک کودک، کیک تولد کودک، کیک دسته‌گل زیبای تابستانی تعداد بازديد: 833 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز