Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 09:49

20
دی
كاپ كيك خورشيد خانم

كاپ كيك خورشيد خانم

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و قالب 12 تائی مافین را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید. آن‌گاه آرد، شكر، بیكینگ‌پودر و نمك را در كاسه مناسبی بریزید و مخلوط كنید.

تحريريه مجله كودك سالم

 

مواد لازم كاپ كيك خورشيد خانم

برای 12 عدد


آرد     350 گرم
شكر     150 گرم
بیكینگ‌پودر      یك‌و یك‌دوم قاشق چایخوری
نمك     یك دوم قاشق چایخوری
روغن مایع     250 میلی‌لیتر
ماست     250 میلی‌لیتر
تخم‌مرغ     1 عدد درشت
آبلیمو     1 قاشق سوپخوری
پوست لیموی رنده كرده     1 قاشق سوپخوری

 

روش تهیه كاپ كيك خورشيد خانم

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و قالب 12 تائی مافین را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید. آن‌گاه آرد، شكر، بیكینگ‌پودر و نمك را در كاسه مناسبی بریزید و مخلوط كنید. سپس روغن، ماست، تخم‌مرغ،‌ آبلیمو و پوست لیمو را نیز با هم مخلوط كنید و آن را درون مواد خشك بریزید و با همزن برقی بزنید تا مایه صاف و یكدستی حاصل شود. حالا مایه فراهم كرده را در كپسول‌های كاغذی داخل قالب بریزید و یك سوم از سر آنها را خالی نگه دارید. اكنون قالب را در فر بگذارید و كیك‌ها را به مدت تقریبی 20-25 دقیقه یا تا زمانیكه رویشان طلائی‌رنگ شود، در فر بپزید. اینك كیك‌ها را از فر درآورید و روی پنجره سیمی بگذارید تا خنك شوند. اكنون مانند تصویر، روی كاپ كیك را با خامه فرم‌گرفته زعفرانی، ژله‌های رنگی، شكلات و مارمالاد بیارائید.

 

برچسب ها: کیک کودک، کاپ کیک، کاپ کیک خورشید خانم، روش تهیه کیک کودک، روش تهیه کاپ کیک تعداد بازديد: 1605 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز