Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 04:17

25
مرداد
مافین اعداد و حیوانات

مافین اعداد و حیوانات

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. قالب مافین 12 تائی را با كپسول كاغذی بپوشانید، 15 عدد قالب مینی مافین و یا قالب شكلات را نیز با كپسول كاغذی بپوشانید.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه كودك سالم

 

 

زمان مورد نیاز برای تهیه و پخت: 2ساعت

مواد لازم

پودر كیك وانیلی                                            1 بسته 470 گرمی

كرم كره‌ای                                                   1 واحد

رنگ خوراكی زرد، نارنجی، سبز، آبی و قرمز     به میزان لازم

ژله‌های رنگی                                             به میزان لازم

پاستیل رشته‌ای                                        به میزان لازم

اسمارتیز                                                  به تعداد لازم

روش تهیه مافین اعداد و حیوانات

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. قالب مافین 12 تائی را با كپسول كاغذی بپوشانید، 15 عدد قالب مینی مافین و یا قالب شكلات را نیز با كپسول كاغذی بپوشانید. مایه كیك را مطابق با دستورالعمل مندرج روی بسته آن آماده كنید. هر بار 2/5 قاشق سوپخوری از مایه كیك درون كپسول‌های مافین بریزید و آن را به مدت 20 دقیقه در فر بپزید و هر بار 2 قاشق چایخوری از مایه كیك درون كپسول‌های مینی مافین بریزید و به مدت تقریبی 15 دقیقه در فر بپزید.

پس از پخت مافین‌ها را روی پنجره سیمی بگذارید تا خنك شوند. كرم كره‌ای را در 5 كاسه كوچك بریزید و هر كدام را با یك رنگ، رنگ‌آمیزی كنید.

از تصویر كمك بگیرید و روی مافین‌ها را رنگ‌آمیزی كنید و با رنگ‌های مخالف هر كدام و با كمك قیف شیرینی‌پزی و ماسوره رویشان عددی را بكشید. مافین‌ها را روی تخته مخصوص كیك به ابعاد 30×45 سانتیمتر قرار دهید و مطابق تصویر بیارائید.

 

برچسب ها: مافین، آموزش مافین، مافین اعداد، مافین حیوانات، روش تهیه مافین اعداد، آموزش مافین حیوانات، روش تهیه مافین تعداد بازديد: 637 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز