Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:25

17
آبان
نوشیدن چای برای این افراد ممنوع است

نوشیدن چای برای این افراد ممنوع است

نوشیدن چای همراه با میوه تولید سم کرده و بلافاصله بعد از غذا شما را دچار کم خونی می‌کند.

مقدار مشخص و مفید مصرف چای سیاه در طول روز حدود ۳ فنجان می باشد بیشتر از آن می تواند شما را از خوردن مایعات دیگر از قبیل آب باز می دارد و این باعث می شود که عوارضی در بدنتان بوجود بیاید. بخاطر وجود کافئین از نوشیدن چای بعد از شام نیز توصیه نمی شود زیرا شما را دچار بی خوابی خواهد کرد.

کسانی که فقر آهن دارند و دچار کم خونی می باشند بهتر است از چای کمتری در طول روز مصرف کنند و البته این مصرف نیز به یک ساعت قبل از غذا موکول شود. با نوشیدن چای سیاه بالا خونریزی بالاتری دچار خواهند شد، به همین دلیل به افرادی که قصد جراحی دارند توصیه می شود که از نوشیدن چای سیاه از یکی دوهفته قبل عمل از جراحی خودداری کنند.

چای سیاه با برخی از داروهای فشار خون و قلب می تواند تداخل ایجاد کند و به مقدار زیادش موجب شکنندگی ، پوکی استخوان‌ها و دندان‌ها می‌شود. همینطور برای افراد دارای سنگ کلیه، پروستات نیز مضر می باشد. اگر بیش از حد در طی روز از چای سیاه استفاده کنید لکه‌های تیره بر روی پوست و دندان‌هایتان حاصل خواهد شد.

افرادی که رفلاکس معده دارند، بهترین کار این است که نوشیدن چای سیاه را از برنامه روزانه خود حذف کنند، چای سیاه به دلیل تحریک اسید معده موجب ترش کردن معده می شود و ایجاد زخم معده می کند.

 بیشتربخوانید:

چای سفید و فواید آن برای سلامتی

نوشیدن چای برای این افراد ممنوع است/ مصرف چه مقدار چای در روز مجاز است؟

 

 

 بیشتربخوانید:

چای سیاه ، سبز و این بار سفید

عمرتان را با مصرف قهوه و چای سبز طولانی تر کنید

 

 

 

 

برچسب ها: تغذیه، چای، سنگ کلیه، پوکی استخوان، چای سیاه تعداد بازديد: 223 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز