Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 10:55

7
بهمن
تخم‌مرغ بمب انرژی برای صبحانه

تخم‌مرغ بمب انرژی برای صبحانه

تخم‌مرغ سرشار از مواد مغذی است و پروتئین کافی را برای بدن انسان تأمین می‌کند. بیماران مبتلا به آلرژی و بیماری‌های خاص برای مصرف تخم‌مرغ محدودیت دارند، اما برای بقیه گروه‌های سنی که شرایط متابولیکی خاصی ندارند تخم‌مرغ مفید است.

تحریریه زندگی آنلاین : مریم اژدری؛ متخصص تغذیه گفت: تخم‌مرغ سرشار از مواد مغذی است و پروتئین کافی را برای بدن انسان تأمین می‌کند. بیماران مبتلا به آلرژی و بیماری‌های خاص برای مصرف تخم‌مرغ محدودیت دارند، اما برای بقیه گروه‌های سنی که شرایط متابولیکی خاصی ندارند تخم‌مرغ مفید است.

تخم‌مرغ حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف است که انرژی بدن انسان را تأمین می‌کند. افرادی که دچار اضافه وزن هستند باید تخم‌مرغ را به صورت آب‌پز مصرف کنند.

کودکان و افراد دچار کاهش وزن که به کالری بیشتر در حجم کم نیاز دارند باید تخم‌مرغ را به صورت نیمرو با روغن یا آب‌پز با کره استفاده کنند. تخم‌مرغ اگر با سایر مواد غذایی ترکیب و مانند کوکو مصرف شود مشکلی ندارد.

توصیه می‌شود افراد تخم‌مرغ را در برنامه غذایی خود قرار دهند، زیرا سرشار از مواد مغذی است.

بیشتربخوانید:

ازخواص پودر سفیده تخم مرغ و نحوه مصرف آن چه می دانید؟

 خواص و فواید سفیده تخم مرغ

نکات طلایی تغذیه‌ای از رژیم‌های لاغری تا دیابت و کرونا (قسمت اول)

 

برچسب ها: آلرژی، تخم مرغ، حساسیت غذایی، خواص تخم مرغ، پروتئین تعداد بازديد: 224 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز