Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 17:45

19
دی
داروی اختلال خواب درمان علاقه به شیرینی

داروی اختلال خواب درمان علاقه به شیرینی

داروي اختلال خواب، كمك مي‌كند كه افراد بتوانند اعتياد يعني علاقه مفرط به چربي و قند را در خود كاهش دهند.

براساس تحقيقات انجام شده، داروي اختلال خواب مي‌تواند منجر به لاغري شود اين تحقيق نشان مي‌دهد كه برخي چاقي‌ها از مشكلات عدم اعتماد به نفس و يا كنترل رفتاري صورت نمي‌گيرد بلكه برخي چاقي‌ها بخاطر يك نوع اعتياد به قند و چربي‌ها مي‌باشند.

داروي اختلال خواب، كمك مي‌كند كه اينگونه افراد بتوانند اين اعتياد يعني علاقه مفرط به چربي و قند را در خود كاهش دهند.

بر همين اساس زماني كه شما غذاي خوشمزه كه سرشار از قند و چربي مي‌باشد ميل مي‌كنيد يك نوع احساس لذت در شما بوجود مي‌آيد كه ناشي از ترشح دوپامين در مغز مي‌باشد اينكه شما براي رسيدن به همان لذت دوباره و دوباره از همان غذا مي‌خوريد مي‌تواند در شما ايجاد اعتيادكرده و باعث بروز چاقي شود.

داروي تنظيم خواب مي‌تواند اين حالت و عارضه اعتياد به مواد غذائي خوشمزه چرب و شيرين را در شما كنترل كند، پزشكان در حال بررسي و تحقيق بيشتري در اين زمينه هستند كه چگونه اين داروها مي‌تواند بر مغز و قسمت اشتهاي كاذب و اعتياد‌آور اثرگذار باشد.

داروي مدافينيل در اين مورد مورد آزمايش قرار گرفته كه در حال تحقيق بررسي مي‌باشد چنانچه نتايج به عمل آمده مثبت باشد مي‌توان در درمان چاقي بكار برده شود.

برچسب ها: اعتیاد، دوپامین، داروی اختلال خواب، تحقیق و بررسی، مدافینیل، علاقه مفرط به شیرینی تعداد بازديد: 842 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز