Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 20:19

14
دی
در انتخاب ساندویچ‌ها دقت کنید

در انتخاب ساندویچ‌ها دقت کنید

از آنجائي كه تنوع ساندويچ‌ها بسيار زياد است خوب است كه با روش‌هاي جديد مانند استفاده از نان سبوس‌دار و غني‌شده و همچنين خوراكي‌هاي سالم از آن براي رفع گرسنگي بهره برد.

تحریریه زندگی آنلاین-گروه تغذیه

 

تقريبا نيمي از افراد آمريكایي نياز روزانه خود را از طريق خوردن ساندويچ‌ها برطرف مي‌سازند. اما بايد توجه داشت كه آنان از اين طريق روزانه 100 كالري بيشتر مصرف مي‌كنند، ‌زيرا سديم، قند و چربي بيشتري استفاده مي‌كنند.

اين تحقيق كه در دانشگاه ايلينوير آمريكا انجام شده بيان مي‌كند كه بايد در خوردن ساندويچ‌ها دقت بيشتري كرد و آگاهانه غذاي روزانه خود را گزينش كنند، غذاهائي كه داراي كيفيت بالاتري باشد اما آمار نشان داده در سال 2013 – 2012 حدود 53 درصد مردم از ساندويچ‌هايي كه داراي مرغ و گوشت بوده مصرف نموده و 99 درصد كالري بيشتر، 7 گرم چربي، 268 گرم سديم، 3 گرم قند بيشتر استفاده نموده‌اند و بالعكس كساني كه بيشتر از غذاهاي سالم‌تر تغذيه كرده بودند، كمتر اين مواد را به بدنشان وارد كرده بودند و داراي رژيم مناسب‌تري بوده‌اند.

اين افراد غالبا از ميوه و سبزيجات كمتري در رژيم غذائي خود مصرف نموده و خود را به خطر انداخته‌اند، تحقيقات نشان داده جواناني كه اكثرا از فست‌فود و ساندويچ‌ها استفاده كرده‌اند به ميزان 500 كالري بيشتر دريافت نموده‌اند. بنابراين مي‌توان براي اين افراد پيشنهادي داشت و آن اين است كه در تهيه ساندويچ خود دقت بيشتري كنند آنها مي‌توانند گوشت انتخابي خود را از نوع كم‌چرب برگزينند و محتواي ساندويچ را از برگ‌هاي سبز و انواع سبزيجات تازه فراهم آورند.

سعي كنند از سس‌هايي كه حاوي روغن و شكر بالائي هستند اجتناب كرده و بيشتر از سس‌هايي با ميزان چربي كمتر ساندويچ خود را تهيه نمايند زيرا به نظر مي‌رسد كه خوردن ساندويچ‌ها براي مردم يك نوع برطرف كردن نيازهاي رواني مي‌باشد و نمي‌توان كاملا آن را از زندگي روزانه حذف كرد و از آنجائي كه تنوع ساندويچ‌ها بسيار زياد است خوب است كه با روش‌هاي جديد مانند استفاده از نان سبوس‌دار و غني‌شده و همچنين خوراكي‌هاي سالم از آن براي رفع گرسنگي بهره برد.

برچسب ها: رژیم غذایی، فست فود، ساندویچ، سس‌های چرب، سبزیجات و میوه‌ها، غذای رستورانی، چربی بالای ساندویچ ها، انتخاب ساندویچ، گوشت کم چرب تعداد بازديد: 934 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز