Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 06:50

29
خرداد
بهترین دوربین‌های فیلم‌برداری برای تابستان

بهترین دوربین‌های فیلم‌برداری برای تابستان

دوربین فیلم‌برداری NEX VG-20 سونی شما را همچون یک فیلم‌بردار حرفه‌ای نشان می‌‌دهد. این دوربین قیمت گرانی دارد.

تحریریه زندگی آنلاین

 

 

 

تابستان است. فصل آفتاب و شن و ورزش و مسافرت. اگر اهل سفر به مناطق شمالی و جنوبی کشور هستید که دریا دارند و رودخانه باید حتما از لحظات زیبای شنا در آب و گشت‌وگذار روی شن‌های ساحلی فیلم‌برداری کنید و لحظات زیبای زندگی خود را برای یادگاری ثبت کنید. به همین منظور در این مطلب برای‌تان 5 تا از بهترین دوربین‌های فیلم‌برداری برای تابستان را انتخاب و به اختصار توضیح داده‌ایم.

Sony NEX VG-20

حدود قیمت: یک‌هزار و 450 پوند 

دوربین فیلم‌برداری NEX VG-20 سونی شما را همچون یک  فیلم‌بردار حرفه‌ای نشان می‌‌دهد. این دوربین قیمت گرانی دارد اما این گرانی بی دلیل نیست. امکانات و قابلیت‌های این دستگاه زیاد هستند. از جمله باید به حس‌گر سیموس1/16 مگاپیکسل MP Exmor APS HD و کیفیت فیلم‌برداری1080p  با سرعت 60 فریم در ثانیه اشاره کرد.

این دوربین بلندگوی 5 به یک، لنز 18 تا 200 میلی‌متری f/3.5-6.3 E-mount و 7 تای دیگر دارد که کاربر می‌‌تواند از بین آنها یکی را انتخاب کند. تنها ایرادی که می‌‌توان در مورد این دوربین ذکر کرد اینکه هیچ عذری برای کیفیت پایین فیلم‌برداری از طرف شما باقی نمی‌ماند.  

Panasonic HC-V500

حدود قیمت: 340 پوند

اگر دوربین فیلم‌برداری ساده، جمع‌وجور با قیمت تقریبا مناسب مورد نظر شماست، بهتر از HC-V500 پاناسونیک پیدا نمی‌کنید. این دوربین زوم  38x، مبدل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی و حس‌گر سیموس با قابلیت ضبط تصویر با کیفیت 1080p دارد. همچنین باید به لرزش‌گیر تصویر نیز اشاره کرد که در دوربین‌های فیلم‌برداری نقش بسیار مهمی دارند.

GoPro HD Hero2

حدود قیمت: 215 پوند 

تابستان است و لذت آب‌تنی در آب‌های دریا خاطرات دوست‌داشتنی برای ما به جا می‌‌گذارد. برای ثبت این لحظات به بهترین و کامل‌‌ترین شکل ممکن، باید وسیله مناسب آن را نیز داشته باشید. دوربین فیلم‌برداری GoPro HD Hero2 Outdoor Edition از جمله بهترین دوربین‌های فیلم‌برداری موجود در بازار جهانی با بدنه ضدآب و پایه‌های مختلف برای نصب کردن لنزهای عریض (واید انگل) است.

این دوربین با کیفیت فول اچ‌دی 1080p فیلم‌برداری می‌‌کند و حس‌گر داخلی آن 11 مگاپیکسل است. منوی تنظیمات این دوربین ساده است به همین منظور کاربر زمان کمتری برای درک اینکه که کدام قابلیت از کجا باید تنظیم شود زمان صرف می‌‌کند و بیشتر به  فیلم‌برداری از لحظه‌های پرهیجان زندگی‌اش مشغول است. 

3M CP45 Camcorder Projector

حدود قیمت: 230 پوند 

لطف فیلم‌برداری از لحظه‌های ماندگار در این است که بلافاصله هم فیلم گرفته شده را تماشا کنیم. اما تماشای فیلم در صفحه ‌نمایش‌های کوچک دوربین‌های فیلمبرداری همه ذوق آدم را کور می‌‌کنند. اما بد نیست بدانید همه دوربین‌ها هم اینگونه نیستند.

به‌طور مثال، دوربین فیلم‌برداری 3M CP45 Camcorder Projector به لطف فناوری داخلی خود و همان‌طور که در نامش مشخص است به کاربر امکان پخش فیلم روی دیوار سفید روبه‌روی دوربین را به کاربر می‌‌دهد. یعنی چه؟

یعنی پروژکتور داخلی دارد و پس از فیلم‌برداری فقط باید یک دیوار سفید پیدا کنید و تصاویر را همه با هم با اندازه بزرگ - 65 اینچ - تماشا کنید. کیفیت تصاویر این دوربین 720p با سرعت 30 فریم در ثانیه هستند. در ضمن، با کیفیت 5 مگاپیکسل عکس‌برداری نیز می‌‌کند. باتری 3M CP45 همراه با بلندگو تا یکصد دقیقه استفاده را پاسخگوست.

Sony HDR-TD10

حدود قیمت: 740 پوند 

آیا حسرت فیلم‌های سه‌بعدی سینماها را می‌‌خورید؟ به شما می‌‌گوییم که بهتر است این کار را نکنید چون خودتان می‌‌توانید به راحتی این کار را بکنید. برای این کار باید حدود 740 پوند هزینه کنید و دوربین فیلم‌برداری سه‌بعدی HDR-TD10 را بخرید. این دوربین از بهترین‌های موجود در بازار جهانی‌ست و دو لنز دوقلو با یک‌جفت حس‌گر Exmor دارد.

این لنز و حس‌گر با کیفیت بسیار عالی تصویربرداری می‌‌کنند. شاید قیمت این دوربین فیلم‌برداری سه‌بعدی کمی گران به نظر برسد اما عمق رنگ‌ها و کیفیت تصاویر ضبط شده با آن و منوی تنظیمات آسان و کاربردی‌اش درد قیمت گرانش را کمتر می‌‌کنند.

 

برچسب ها: راهنمای خرید دوربین عکاسی، Sony NEX VG-20، Panasonic HC-V500، GoPro HD Hero2، 3M CP45 Camcorder Projector، Sony HDR-TD10، دوربین فیلمبرداری، پایه دوربین، لنز دوربین تعداد بازديد: 1745 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز