Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 07:23

3
دی
کلاه های زیبای مردانه

کلاه های زیبای مردانه

در اینجا نمونه‌هایی زیبا از کلاه‌های شیک و زیبای مردانه را برای شما آقایان عزیز گرد آورده‌ایم تا با ایده گرفتن از آنها بتوانید کلاه مناسب خود را انتخاب کنید.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

بسیاری از مردم از پوشیدن کلاه لذت می برند. کلاه علاوه بر اینکه به ظاهر افراد جلوه می دهد، محافظ خوبی برای سر و صورت شان نیز هست. در اینجا به چند نمونه از کلاه های مردانه اشاره شده است:

کلاه کلاسیک

این کلاه زیبا و کلاسیک بر سر هر مردی قرار بگیرد، ظاهری شیک و آراسته به او می دهد. این نوع کلاه ها با وجود طرح قدیمی هنوز هم برای مردها، مطلوب و دوست داشتنی هستند.

لبه آنها، صورت را از تابش نور آفتاب محفوظ نگه می دارد. نوار دوزی کلاه، جلوه بیشتری به کلاه داده است (تصویر 1).

کلاه تروپیک

این کلاه زیبا که بهترین کلاه برای ورزش های در فضای باز مانند گلف و ... است، طرفداران زیادی دارد. جنس این کلاه از الیاف مصنوعی تروپیک ( نخ ویسکوز) و در نتیجه راحت و سبک است (تصاویر 2 و 3).

کلاه ارتشی

این کلاه نخی، کلاهی ایده آل برای هر مردی است و سر و صورت را از نور خورشید محفوظ نگه می دارد. درضمن برخی از مدل های آن، در پشت کلاه، بند تنظیم کننده – برای کوچک و بزرگ کردن- دارد (تصاویر 4 و 5).

کلاه لبه دار شیک

این کلاه زیبا از جنس نایلون و بسیار سبک است. لبه های آن پهن بوده و جلوی رسیدن نور خورشید به تمام صورت را می گیرد.

هوا به راحتی درون کلاه در جریان است و سر در روزهای گرم تابستان کاملا خنک می ماند. این کلاه ظاهری جذاب به صاحب خود می دهد.

حتی برای روزهای بارانی هم مناسب است. زیر باران متورم و خراب نمی شود و یا چروک نمی خورد.

درضمن داخل کلاه، یک جیب مخفی هم برای گذاشتن پول و یا هرچیز دیگر هم وجود دارد (تصاویر 6 و7 ).

کلاهی برای جوانان

جوانان از این مدل کلاه بسیار استقبال می کنند. با آنکه طرحی قدیمی و کلاسیک دارد اما همچنان خوش پوش است. درون این کلاه از پارچه ابریشمی، آستری دوخته شده است. البته بسیار سبک و راحت است (تصاویر 8 و 9).

کلاه ورزشی

این کلاه ورزشی، مطلوب همه کسانی است که در تیم های ورزشی شرکت دارند. سبک و قابل تنظیم است (تصویر 10).

کلاه ماهیگیری

با دیدن این کلاه، بلافاصله به یاد دریاهای آزاد و ماهیگیرهای یونانی می افتیم. بله، این مدل کلاه چرمی در اصل یونانی است و در دنیا مترادف با مردی است که را از راه دریا تامین معاش می کند.

در حقیقت این کلاه راه خود را از یونان به دیگر نقاط جهان باز کرده است. جنس آن محکم و در عین حال راحت است.

تمام این کلاه ها با نوارهای چرمی و یا گلدوزی شده، تزئین شده اند (تصاویر 11 و 12).

کلاه اردکی

این کلاه لبه دار زیبا، یکی از کلاه هایی است که طرفدارهای زیادی، به ویژه در استرالیا، دارد. جنس این کلاه ها معمولا از پنبه است.

لبه های آن را هرگاه بخواهید می توانید به سمت بالا تا بزنید و در ضمن یک جیب مخفی هم درون کلاه وجود دارد (تصاویر 13 و 14).

 

برچسب ها: کلاه مردانه، کلاه کلاسیک، کلاه تروپیک، کلاه ارتشی، کلاه لبه دار شیک، کلاه جوانان، کلاه ورزشی، کلاه ماهیگیری، کلاه اردکی تعداد بازديد: 6006 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز