Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 10:06

24
بهمن
خواص فوق‌العاده لیموترش

خواص فوق‌العاده لیموترش

لیموترش به دلیل دارا بودن خواص آنتی باكتریال و ضد ویروسی برای مقابله با آنفلوانزا و سرماخوردگی بسیار مفید است. از این رو توصیه می‌شود با مصرف یك لیوان آبمیوه حاوی لیموترش خود را در برابر این بیماری‌ها مصون كنید.

 تحریریه ماهنامه دنیای تغذیه

 

متخصصان تغذیه می‌گویند: «لیموترش منبع سرشار از ویتامین C است».

نوشیدن آب یك عدد لیموترش كه درون یك لیوان آب گرم ریخته شده به عنوان اولین چیزی كه در هنگام صبح مصرف می‌كنید به پاكسازی دستگاه گوارش شما كمك می‌كند. این نوشیدنی ساده، اما بسیار مفید سطح ایمنی بدن را نیز بالا می‌برد و بنابراین امكان ابتلا به عفونت‌ها را كاهش می‌دهد.

لیموترش به دلیل دارا بودن خواص آنتی باكتریال و ضد ویروسی برای مقابله با آنفلوانزا و سرماخوردگی بسیار مفید است. از این رو توصیه می‌شود با مصرف یك لیوان آبمیوه حاوی لیموترش خود را در برابر این بیماری‌ها مصون كنید. این میوه سرشار از خاصیت، خون را پاكسازی می‌كند و بنابراین بدن را از مواد سمی تمیز می‌كند.

اسانس لیمو احساس تازگی و اعتماد به نفس ایجاد می‌كند. همچنین این میوه حاوی نوعی روغن اصلی است كه میزان تمركز را افزایش می‌دهد. به علاوه می‌توانید موها را دسته دسته جدا كرده و روی آنها لیمو بمالید تا درخشش طبیعی خود را پیدا كنند.

برچسب ها: فواید میوه ها، خواص درمانی لیمو ترش، ارزش غذایی لیمو ترش، فواید لیمو ترش، لیموترش تعداد بازديد: 835 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز