Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 09:08

8
اردیبهشت
سکه بهار آزادی در آستانه رکوردشکنی جدید

سکه بهار آزادی در آستانه رکوردشکنی جدید

روند افزایشی قیمت سکه و طلا در بازار ایران نیز که از هفته قبل آغاز شده بود، ‌این هفته ادامه یافته و سبب شد تا از روز پیش بر قیمت این فلز گرانبها افزوده شود و در هشتمین روز اردیبهشت ،‌سکه از مرز ۵ میلیون تومان هم بگذرد.

در هشتمین روز اردیبهشت ،‌سکه از مرز ۵ میلیون تومان گذشت. 

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: از هفته گذشته نرخ جهانی طلا روند افزایشی یافته به طوری که در هفته قبل ۱۵دلار بر قیمت اونس جهانی افزوده شد. 

محمد کشتی آرای افزود: روند افزایشی قیمت سکه و طلا در بازار ایران نیز که از هفته قبل آغاز شده بود، ‌این هفته ادامه یافته و سبب شد تا از روز پیش بر قیمت این فلز گرانبها افزوده شود. 

وی تصریح کرد: روز گذشته افزایش قیمت جهانی طلا و همچنین بالارفتن نرخ ارز سبب شد تا قیمت سکه و طلا بالا رود. 

وی عنوان کرد: دلار روز گذشته ۱۳هزار و ۹۰۰ تومان بود و امروز تا ۱۴هزار و ۳۰۰تومان افزایش یافته است. 

وی گفت: امروز قیمت سکه به بالای ۵میلیون رسید و از مرز ۵میلیون و ۱۰هزار تومان گذشت. 

کشتی آرای بیان کرد: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۸۵۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان و سکه های گرمی ۹۶۰هزار تومان معامله می شود. 

این فعال بازار طلا و جواهر گفت: با توجه به عدم تغییر داد و ستدها و روال عادی تقاضا حباب سکه نسبت به روز گذشته همچنان ثابت بوده و اکنون ۵۷۰هزار تومان است. 

وی عنوان کرد: هر مثقال طلای ۱۷عیار به عنوان مبنای معاملات یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۴۷هزار و ۸۰۰ تومان معامله می شود. 

وی گفت: قیمت هر اونس طلای جهانی امروز نیز افزایش یافته و اکنون ۱۲۸۶دلار و ۹۰سنت معامله می شود. 

وی تاکید کرد: روند صعودی نرخ سکه و طلا و ارز که از هفته پیش اتفاق افتاده سبب شده تا امروز ۷/۵درصد بر قیمت ارز و سکه و طلا نیسبت به مدت مشابه هفته پیش افزود شود. 

وی در پاسخ به این سووال که آیا امکان برگشت قیمت ها به نرخ ۱۵مهر ۹۷ وجود دارد یا خیر، توضیح داد: بعید است چنین اتفاقی و به سرعت در زمینه نرخ سکه و طلا اتفاق بیافتد و دوباره شاهد بازگشت قیمت ها به وضعیت سال ۹۷ باشیم. 

برچسب ها: طلا، سکه، قیمت هر گرم طلا در بازار، قیمت روز سکه، قیمت سکه تمام بهار آزادی تعداد بازديد: 994 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز