Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:11

2
مرداد
فرصت تان را از دست ندهید

فرصت تان را از دست ندهید

امروزه با ورود شبکه‌های اجتماعی به زندگی، کمتر یادمان می‌افتد که قدر فرصت‌های انسانی را بدانیم. فرصت‌ها مانند باد می‌گذرند و باید تا دیر نشده قدر لحظه لحظه زندگی را بدانیم.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

بزرگترین گناه ما در این روزهای پرشتاب، اهمیت ندادن است. این روزها بیشتر افراد به محض اینکه از خواب بیدار می شوند با عجله به سراغ اینترنت می روند و روزشان را با خواندن مطالب متفاوت و یا کارهای اینترنتی شان شروع می کنند.

در حقیقت فراموش می کنند از اینکه هنوز زنده هستند و روز دیگری را آغاز کرده اند قدردانی کنند. هرگز به اینکه یک روز شگفت انگیز دیگر، که می تواند پر از فرصت باشد، به آنها هدیه شده است فکر نمی کنند. 

حتی به این موضوع که انسانی با جسم و ذهن هوشیار هستند و به این دلیل چه فرصت های خوبی  می توانند داشته باشند، نمی اندیشند. کمتر کسی پیش می آید که به این چیزها فکر کند.

اگر کسی بیاید و به شما بگوید، می تواند به شما قدرتی بدهد که بتوانید زندگی روزمره تان را از 10 نفر دیگر بهتر کنید، مسلما به او توجه ای نمی کنید زیرا در واقعی بودن پیشنهاد او تردید می کنید و بی توجه به او به سراغ شبکه های اجتماعی آن لاین خودتان می روید و ایمیل هایتان را بررسی می کنید.

 

اما این پیشنهاد ممکن است فرصت بزرگی در زندگی تان باشد که به راحتی از دستش بدهید و این دقیقا کاری است که هر روز انجام می دهید و فرصت های انسان بودن را با بی فکری تمام نادیده می گیرید.

اما انسان بودن چه فرصت هایی در اختیارمان می گذارد و واقعا چگونه می توانیم حداقل بیش از 10 نفر دیگر زندگی روزمره هیجان انگیزی داشته باشیم؟

انسان بودن برای ما فرصت های زیر را فراهم می کند

فرصت تجربه عجایب دنیا، لحظه لحظه زندگی های ما توام با تجربه های زیادی است که می توانیم در آنها غرق شویم.

فرصت تحقیق، کشف، آموختن، اختراع، خلق و آگاهی

فرصت توجه کردن به انسان های دیگر و از درد و رنج شان کاستن و برقرار کردن ارتباطی عمیق با کسی دیگر

فرصت اندیشیدن درست و قدردانی از تمام داشته ها و حتی نداشته ها

فرصت خلق فرصت های خودتان، مواردی که هیچ کس دیگر حتی تصورش را هم نکرده است.

می توان به این فهرست بیشمار فرصت انسان بودن افزود. بنابراین تا زمانی که توانایی دارید این فرصت های خوب زندگی را از دست ندهید و به آنها توجه کنید.

 

برچسب ها: سلامت روان، دستیابی به موفقیت، از دست ندادن فرصت، انسان بودن، فرصت انسان، انواع فرصت، فهرست فرصت ها تعداد بازديد: 710 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز