Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 04:32

28
شهریور
موهای خود را كوتاه و براق كنید و به آن نرمی دهید جوان‌تر شوید

موهای خود را كوتاه و براق كنید و به آن نرمی دهید جوان‌تر شوید

براي آنكه خودتان را چند سال جوان‌تر كنيد، بهتر است به جاي استفاده از ...

موهای خود را كوتاه و براق كنید و به آن نرمی دهید جوان‌تر شوید

 

 

برای آنكه خودتان را چند سال جوان‌تر كنید، بهتر است به جای استفاده از بوتاكس، كمی موهای‌تان را كوتاه‌تر كنید. این‌كار باعث می‌شود كه موها هم مدل و حالت بهتری داشته باشند و هم سالم‌تر بمانند. پس سرتان را بالا بگیرید، شانه‌ها را صاف نگه دارید و با عشق كاری را كه دوست دارید انجام دهید. می‌گویند نیمی از زیبایی زنان در موهای‌شان است؛ ولی چگونه می‌توان در هر سنی موها را زیبا نگه داشت؟ چگونه می‌توان در چهل‌سالگی نیز موهایی به پرپشتی سی‌سالگی و بیست‌سالگی داشت؟ وقتی كه موها ضخیم و پرپشت هستند، كوتاه‌كردن آنها اهمیت زیادی دارد. اگر موهای شما پرپشت و بلند است، لایه‌های رویی را به صورت سه گوش به سمت پایین موها از پشت خرد كنید. بهتر است كوتاه كردن موها از پایین فك‌ها در دو طرف صورت شروع شود و بعد لایه‌های زیری را بلند‌تر كوتاه كرد. موهای پشت سر بلندتر باشند. علاوه بر كوتاه كردن موها، رنگ كردن آنها نیز اهمیت زیادی دارد. از رنگ كردن موها بیش از اندازه پرهیز كنید. این‌كار باعث می‌شود كه موهای‌تان و البته رنگ آنها بی‌ارزش به نظر برسد.

رنگ موی انتخابی شما باید با رنگ طبیعی پوست و چهره شما تناسب داشته باشد و به عبارتی روی صورت‌تان بنشیند. می‌‌توانید موهای اطراف صورت خود را كمی روشن‌تر كنید. همیشه رنگ‌مو را با توجه به تركیب كلی صورت‌ خود انتخاب كنید. سعی كنید رنگ‌های بسیار تیره و بسیار روشن را در كنار هم استفاده نكنید. موهای خود را ساده رنگ كنید تا هیچ‌وقت از مد افتاده به نظر نرسند. موهایی كه به شكل‌ها و رنگ‌های خاص در‌می‌آیند، نیاز به مراقبت‌های ویژه نیز دارند و باید به تعداد دفعات بیشتری به آرایشگاه مراجعه كنید.

 

چگونه به موهای‌تان روح و حالت بدهید

موهای حالت‌دار (موج‌دار) خیلی سریع و راحت شكل و فرم می‌گیرند؛ بنابراین اگر موهای حالت‌داری دارید، قدر زیبایی طبیعی آن را بدانید. این‌گونه موها همیشه پرپشت و پرحجم به نظر می‌رسند.

1- معمولاً موهای موج‌دار رطوبت كمتری دارند. استفاده از س‍رُم مو باعث می‌شود موها كمتر وز شوند؛ اما به هر حال سرم مو حالت آرایشی دارد و اثر آن زود از بین می‌رود. به جای سرم مو و برای گرفتن نتیجه طولانی‌مدت‌تر، از ماسك قوی نرم‌كننده استفاده كنید تا با عمق بیشتری در موها نفوذ كند و رطوبت بیشتری را به آن برساند و اثر آن تا مدت بیشتری حفظ شود.

2- موهایی كه بیش از اندازه فر هستند را نباید شانه زد. فقط باید با نوك انگشتان و یا با استفاده از یك شانه دندانه درشت در حالی‌كه موها خیس هستند آنها را از هم باز كنید.

3- در طول روز اگر موهای‌تان بیش از حد وز به نظر رسید، می‌‌توانید با استفاده از برخی محصولات مثل موها را مرطوب‌تر كنید.

4- با استفاده از بابلیس نیز می‌توان موهای خشك و فر را به صورت نرم و فر درآورد.

 

من موهای خاكستری‌ام را بسیار دوست دارم

بسیاری از خانم‌ها در سنین جوانی با سفیدشدن موهای خود مواجه می‌شوند. اما اگر كمی اعتماد به نفس داشته باشند، درمی‌یابند كه حتی خاكستری شدن موها هم اتفاق بدی نیست و بدون آنكه هزینه‌ای كنید موها به حالت سایه روشن درمی‌آیند.سفید شدن موها به دلیل بی‌رنگ شدن آنها گاه باعث پیرتر به نظر رسیدن می‌شود، ولی می‌توان با استفاده از برخی روش‌ها به چهره گرما و جوانی بیشتری داد. معمولاً موها یك‌شبه سفید نمی‌شوند و این اتفاق در طول چند سال رخ می‌دهد؛ بنابراین می‌توان برخی قسمت‌های موها را انتخاب و آنها را كمی تیره كرد تا موها به صورت‌ لایت در آیند و جذابیت بیشتری داشته باشند.موهای خاكستری تن خاكستری دارند و آنقدر روشن هستند كه به رنگ برنج در‌می‌آیند. با استفاده از شامپوی رنگ می‌توان به موها كمی تن بنفش داد و سردی و گرفتگی رنگ موها را خنثی كرد. موهای خاكستری معمولا رطوبت كمتری دارند؛ بنابراین باید از محصولات مرطوب كننده و چرب كننده مو برای رساندن مواد مغذی به آنها استفاده نمود.

 

زیبا، جوان و شگفت‌انگیز

افرادی كه موهای خوبی دارند، معمولاً هر روز به آنها شامپو می‌زنند و خیال‌شان راحت است كه موهای‌شان آسیب نمی‌بیند؛ اما بیش از اندازه شامپو زدن باعث از بین رفتن چربی طبیعی موها می‌شود. این كار باید یك روز در میان انجام شود و بعد از آن به موها نرم‌كننده زد. شامپوهای خشك باعث از بین رفتن بیشتر چربی موها و كاهش رطوبت آنها می‌شود و فقط افرادی كه موهای بسیار چرب دارند باید از آنها استفاده كنند.كمی از موهای جلوی پیشانی را روی آن بریزید تا جوان‌‌تر به نظر برسید. حتی اگر خیلی‌ها هم مخالف این مسأله باشند باز هم توجهی به آنها نكنید؛ چرا كه با این‌كار چند سال جوان می‌شوید.

برای آنكه همیشه موهای نرم و جذابی داشته باشید، از سرم مو در حالی‌كه هنوز موها مرطوب هستند، استفاده كنید. اگر موهای معمولی دارید، می‌توانید از موس‌های حجم دهنده استفاده كنید و آنها را از ریشه به انتهای موها بكشید. اگر موهای‌تان بیش از حد كلفت و ضخیم است از اسپری حجم‌دهنده استفاده كنید و بدون استفاده از شانه و فقط با نوك انگشتان آنها را شانه بزنید.

برچسب ها: زندگی آنلاین تعداد بازديد: 459 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز