Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 09:32

19
اسفند
در نوروز با سینما سرگرم شوید

در نوروز با سینما سرگرم شوید

ما ایرانیان به غیر از تعطیلات چند روزه‌ای که مثلاً در عید فطر داریم کمتر فرصت استراحت کامل در طول سال را داریم به خصوص فعالان بخش خصوصی که عمدتاً باید تلاش‌شان بیشتر باشد.

حامد مظفری

 

اینکه در تمام ایام سال از رسانه‌هایی مانند سینما انتظار این را داریم که در کنار سرگرم سازی به الگوسازی درباره مسائل مبتلابه جامعه و به خصوص مسائل بانوان بپردازد به کنار، ایام نوروز موعدی است که از رسانه‌ها باید فقط انتظار سرگرم کردن را داشت.

سرگرمی در اینجا قطعاً به نوع سالم و حلالش اطلاق می‌شود که هم در سینمای ایران می‌توان نظیرش را پیدا کرد و هم در تلویزیون.

سرگرم شدن در نوروز مجالی است که هم خاطره می‌سازد و هم اسباب بازیابی روحی-جسمی آدمیان بعد از یک سال کار و کار و کار را موجب می‌شود.

ما ایرانیان به غیر از تعطیلات چند روزه‌ای که مثلاً در عید فطر داریم کمتر فرصت استراحت کامل در طول سال را داریم به خصوص فعالان بخش خصوصی که عمدتاً باید تلاش‌شان بیشتر باشد.

پس چه بهتر که نوروز را در کنار خانواده و دوستان سفری درون شهری یا برون شهری برویم.

در این مسافرت‌ها قطعاً که در کنار تلویزیون و سریال‌هایش یک مدیوم مهم سرگرمی سازی سینماست.

 در ایام نوروز عمدتاً فیلم‌های مفرح در سینماها روی پرده می‌روند و امسال هم از این قاعده مستثنا نیست چون در کنار یکی دو فیلم جدی با درونمایه سیاسی- اجتماعی، کمدی‌های خوبی روی پرده‌اند؛ حتی اگر درآمدتان آن قدر نیست که سفر خارجی بروید و کل ایام نوروز را در پایتخت به دور از آلودگی ایام دیگر سال سر می‌کنید حتماً رفتن به سینما را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی اوقات فراغت مورد توجه قرار دهید.

لباس‌های تر و تمیزتان را بپوشید و به همراه دوست، رفیق، همسر یا خانواده به سینما بروید و بازگشت از سینما را هم مجالی کنید برای گپ زدن درباره فیلم.

نظراتتان درباره فیلم‌ها را هم می‌توانید ساده‌تر از هر زمان در فضاهای اشتراکی منتشر کنید تا صاحبان آثار از کم و کیف آثارشان آگاهی یابند.

 

برچسب ها: سینمای ایران، تعطیلات نوروز، سینما و نوروز، سینما در نوروز، سینما و تعطیلات نوروز، تفریح نوروزی، فیلم سینمایی در نوروز، رسانه تعداد بازديد: 721 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز