Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 04:38

18
اردیبهشت
يک روز بهاری همراه بهنام تشکر

يک روز بهاری همراه بهنام تشکر

تشکر بعد از بازی در ساختمان پزشکان، در «دزد و پلیس» به کارگردانی «سعید آقاخانی» هم بازی کرد و بعد از آن هم با مجموعه «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی آنتن شبکه یک رفت.

همیشه بیار دیرین او در مجموعه‌های کمدی هومن برق نورد بوده و در کنار او بازی کرده است. تشکر بعد از بازی در ساختمان پزشکان، در «دزد و پلیس» به کارگردانی «سعید آقاخانی» هم بازی کرد و بعد از آن هم با مجموعه «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی آنتن شبکه یک رفت.

 او نیز در مجموعه تلویزیونی «پادری» هم به ایفای نقش پرداخته است که ادامه مجموعه تلویزیونی «دودکش» به کارگردانی لطیفی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون این بار در مقابل جمشید مشایخی پیشکسوت عرصه سینما بازی کرده است. تشکر علاوه بر تلویزیون، در عرصه سینما هم در فیلم‌های «استرداد، «بچگیتو فراموش کن، «روز رستاخیز» و ... به ایفای نقش پرداخته است. 

مجموعه «ساخت ایران» سریال شبکه نمایش خانگی لطیفی هم به پربیننده‌ترین مجموعه‌ها تبدیل شد که این بازیگر در آن مجموعه هم به ایفای نقش پرداخت.

جالب‌ترین نکته درباره تشکر این است که تحصیلات این بازیگرربطی به مشغله اش بازیگری ندارد. او لیسانس اقتصاد بازرگانی دارد و از سال 75 فعالیت تئاتری‌اش را شروع کرد.

او بیشتر از اینکه بازیگر سینما و تلویزیون باشد بازیگر تئاتر است. با او به بهانه حضوراش در مجموعه «پادری» و نیز فیلم سینمایی «لاک قرمز» به صحبت پرداخته‌ایم.

لازم به ذکر است که سریال «پادری» قرار بود نوروز ۹۵ از شبکه یک سیما روی آنتن برود ولی به طور ناگهانی از کنداکتور پخش حذف شد. ساخت قسمت‌های پایانی این سریال در حال انجام است.

 

 

 

منبع: شروع آنلاین

 

برچسب ها: گفتگو با بازیگران سینما، هنرمندان سینما، بازیگران تلویزیون، رادیو و تلویزیون، گفتگو با بهنام تشکر، مجموعه دزد و پلیس، مجموعه دودکش، بهنام تشکر تعداد بازديد: 717 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز