Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:14

28
اردیبهشت
مریلا زارعی؛ شکست روحی بعد از دغدغه‌های "بادیگارد"

مریلا زارعی؛ شکست روحی بعد از دغدغه‌های "بادیگارد"

بازیگر زن سینمای ایران که فروردین ماه امسال 41 سالگی خود را جشن گرفت در اکران نوروزی اکشن-سیاسی "بادیگارد" را داشت که جزو فیلم‌های پرمخاطب بود.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

بازیگر زن سینمای ایران که فروردین ماه امسال 41 سالگی خود را جشن گرفت در اکران نوروزی اکشن-سیاسی "بادیگارد" را داشت که جزو فیلم‌های پرمخاطب بود. ایفای نقش زارعی در این فیلم در نقش همسر یک بادیگارد نقطه نظرات متفاوتی را برانگیخت.

برخی بازی او را ستودند و برخی نیز از این گفتند که زارعی منطبق با کلیشه همسران ارزشی پیش رفته است ولی از اینها گذشته آن طور که کارگردان فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا گفت زارعی توانست از پس ایفای نقش‌اش به درستی برآید و بتواند کاراکتری درست از زنی که نگران حال همسرش است ارائه کند.

زارعی امسال یک فیلم با نام "گیتا" را هم آماده اکران دارد؛ فیلمی که در آن در نقش بانویی ظاهر شده است که فوت فرزندش در خارج از ایران به لحاظ روحی او را مي‌‌شکند...

 

برچسب ها: بازیگر ایرانی، فیلم بادیگارد، زندگی بازیگران، مریلا زارعی، بازی مریلا زارعی، مریلا زارعی در بادیگارد، پرویز پرستویی و مریلا زارعی تعداد بازديد: 1137 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز