Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 12:24

22
آذر
وقتی اسم بهنوش بختیاری در فهرست بدها نوشته می شود!

وقتی اسم بهنوش بختیاری در فهرست بدها نوشته می شود!

بهنوش بختیاری این روزها مشغول بازی در فیلم موزیکال "دزد و پری" می باشد.

بهنوش بختیاری این روزها مشغول بازی در فیلم موزیکال "دزد و پری" می باشد. خانم بختیاری امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی را از پشت صحنه این فیلم و در حالی منتشر کرد که نام خود را به عنوان بدها، در لیست بدها و روی تخته سیاه مدرسه نوشته بود و یادآور خاطرات پر از شیطنت خود در مدرسه شد.

خانم بهنوش بختیاری برای انتشار عکس مذکور رویدادهای اخیر را تحت عنوان شروع ربیع الاول را تبریک گفت و همینطور از استاد منوچهر نوذری که سالگرد فوت ایشان بود نیز یاد کرد و برای علاقه مندان و هواداران خود آرزوی موفقیت و آرامش کرده و این متن را منتشر کرد:

شیطنت پشت صحنه فیلم سینمایی موزیکال دزد وپری...من واقعا ادم بدی هستم..تینا رو نمیدونم..اول ربیع الاول مبارک..میگن انرژی مثبت و شادی داره..میگن همه ادما تو خوشی آروم و ماهن با اینحال برای شناخت آدما مثل شربت قبل از مصرف تکانشان بدهید.امروز سالگرد فوت بزرگ مرد خنده وشادی منوچهر نوذری هم هست. روحشون شاد..کسی که خنده را تدریس کرد..کارگاه خوشدلی تاسیس کرد..دلتان از نگرانی دور...قلبتان گرم...نوید روزهای خوب....شل وپلتونم..یاعلی


برای دیدن صفحه شخصی بهنوش بختیاری در اینستاگرام میتوانید به این آدرس مراجعه فرمایید:   Instagram: behnoosh_bakhtiari

برچسب ها: اینستاگرام بهنوش بختیاری، بهنوش بختیاری، تازه های اینستاگرام، خبرهای داغ اینستاگرام، اینستاگرام هنرپیشه ها تعداد بازديد: 1232 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز