Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 04:54

8
بهمن
شيرينی رومياس

شيرينی رومياس

پودر شكر و روغن را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه سفیده تخم‌مرغ و وانیل را بیفزائید و به همزدن ادامه دهید. حالا آرد، نمك و بیكینگ‌پودر را الك كنید.

سعید بابا رحیمی

 

مواد لازم شيرينی رومياس

برای 600 گرم شیرینی

پودر شكر                            100 گرم

روغن جامد مرغوب               250 گرم

سفیده تخم مرغ                  50 گرم

اسانس وانیل                     یك دوم قاشق چایخوری

آرد                                   300 گرم

نمك                                یك چهارم قاشق چایخوری

بیكینگ پودر                      1 قاشق چایخوری

روش تهیه شيرينی رومياس

پودر شكر و روغن را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه سفیده تخم‌مرغ و وانیل را بیفزائید و به همزدن ادامه دهید. حالا آرد، نمك و بیكینگ‌پودر را الك كنید و به مایه تخم‌مرغی بیفزائید و در حد مخلوط شدن، هم بزنید. اكنون مایه فراهم كرده را در كیسه شیرینی‌پزی دارای ماسوره كنگره‌دار بریزید و هربار قدری از آن را با فاصله از یكدیگر، روی سینی دارای كاغذ روغنی قرار دهید.

سپس سینی را در فر گرم كرده با دمای 160 درجه سانتیگراد بگذارید و شیرینی را به مدت تقریبی 15 دقیقه بپزید. همینكه شیرینی خنك شد، آن را با مارمالاد بیارائید و برای پذیرائی در ظرف مناسبی بچینید.

برچسب ها: دسر، کیک و شیرینی، روش تهیه شيرينی رومياس، مواد لازم شيرينی رومياس، شيرينی رومياس تعداد بازديد: 2175 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این شیرینی چیست؟

فیلم روز
تصویر روز