Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 10:51

20
مهر
اسكالوپ بوقلمون و قارچ

اسكالوپ بوقلمون و قارچ

طرز تهیه اسكالوپ بوقلمون و قارچ

اسكالوپ بوقلمون و قارچ

 

 

مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لازم برای 4 نفر

 

سینه بوقلمون   4 عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (85 گرمی)  360 كیلوكالری

 

پیازچه خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ كرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه   4 ساقه  20 كیلوكالری

 

سیر خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ كرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه  2-1 حبه  0 كیلوكالری

 

قارچ  100 گرم  13 كیلوكالری

 

فلفل سیاه   كمی  0 كیلوكالری

 

فیله گوجه فرنگی  1 عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  8 كیلوكالری

 

روش تهیه

 

فر را از قبل با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مای 190 د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رجه سانتیگراد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرم كنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. سینه بوقلمون‌ها را بین د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و كیسه نایلونی قرار د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و كمی آنها را بكوبید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا به ضخامت 5 میلی‌متر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر آیند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. مراقب باشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گوشت بوقلمون پاره نشود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌! سپس روی آن را بپوشانید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و كنار بگذارید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. برای تهیه مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میانی؛ پیازچه‌ها، سیر، قارچ و گوجه‌فرنگی را 1 د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قیقه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستگاه غذاساز بریزید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا ریز خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شوند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. فلفل را به مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میانی بیفزائید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا مزه‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ار شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. روی سینه بوقلمون‌ها را با مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میانی بپوشانید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و آن‌ها را رول كنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. اكنون اسكالوپ‌ها را با خلال چوبی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ان محكم كنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. سپس 4 مربع

15 سانتیمتری از كاغذ روغنی ببرید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و هر یك از اسكالوپ‌های بوقلمون را د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر آن بپیچید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.آنگاه بسته‌ها را د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر سینی نسوزی بچینید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و 20-25 د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قیقه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر فر بپزید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. اسكالوپ‌ها را از فر خارج كنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، كاغذش را جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا كنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و به حلقه‌های 2 سانتیمتری ببرید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

برچسب ها: اسكالوپ بوقلمون و قارچ تعداد بازديد: 547 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز