Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 13:26

28
اسفند
بسته موضوعی 73: ایده های جالب تخم مرغ رنگی

بسته موضوعی 73: ایده های جالب تخم مرغ رنگی

در این بسته موضوعی زندگی آنلاین، روش های ساده و زیبایی برای رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی آموزش داده شده است.

رنگ‌آمیزی و تزئین تخم‌مرغ‌های هفت‌سین، از زمان‌های قدیم در میان خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان رایج بوده و با رنگ کردن تخم‌مرغ، اوقات شاد و دلپذیری ایجاد می‌شود، ضمن اینکه این تخم‌مرغ‌های رنگی باعث هر چه زیباتر به‌نظر رسیدن سفره‌های هفت‌سین می‌شوند.

در این بسته موضوعی زندگی آنلاین پیشنهادهای جالبی برای رنگ کردن تخم‌مرغ به شما عزیزان ارائه می‌شود.

 

تزئین تخم مرغ با کاغذ رنگی: با مطالعه این مطلب و با مشارکت خانواده و به ویژه کودکان، می‌توانید تزئینات جالبی از تخم مرغ با کاغذ رنگی تهیه نمایید.

تزئين تخم مرغ مخصوص نوروز: در اینجا چند پیشنهاد متفاوت برای درست کردن تخم مرغ هفت‌سین ارائه شده است.

تخم‌ مرغ های رنگی: اگر می‌خواهید تخم‌مرغ‌هایتان را به‌صورت کاملا یکدست و با رنگ‌های شفاف رنگ کنید، حتما این مطلب را بخوانید!

تخم مرغ رنگی با ماژیک رنگی: با استفاده از ماژیک‌های رنگی می‌توانید تخم‌مرغ‌های بسیار زیبایی برای سفره هفت‌سین خود تهیه کنید.

رنگ کردن تخم‌مرغ با لاك ناخن: این هم یک ایده شگفت‌انگیز برای رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروز!

تخم مرغ نوروزی با رنگ طبيعی: امسال می‌توانید از رنگ‌های گیاهی و طبیعی برای رنگ کردن تخم‌مرغ‌های سفره هفت‌سین استفاده کنید.

گلدان های تخم مرغی: اگر می‌خواهید در سفره هفت‌سین امسال‌تان تخم‌مرغ‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشید، این مطلب را حتما بخوانید!

برچسب ها: تخم مرغ رنگی، هفت سین، تزئینات سفره هفت سین، تزئین تخم مرغ، رنگ کردن تخم مرغ، رنگ آمیزی تخم مرغ، تزئینات نوروز تعداد بازديد: 2251 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز