Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 07:03

9
اردیبهشت
غذاهای سالم و تاثیر متفاوت آن

غذاهای سالم و تاثیر متفاوت آن

ممکن است اثرات غذاها و خوراکی‌های مفید تاثیرات معکوس و منفی برای برخی افراد داشته باشد.

تحریریه زندگی آنلاین-گروه ترجمه

 

در یک بررسی که در نیوزلند انجام شده نتایج جالبی به دست آمده بدین صورت که ممکن است اثرات غذاها و خوراکی‌های مفید تاثیرات معکوس و منفی برای برخی افراد داشته باشد.

در پی این تحقیق بطور مثال گوجه‌فرنگی که دارای خواص مختلفی می‌‌باشد می‌تواند در برخی افراد باعث بیماریهای مختلف شود. بر همین اساس بایستی در خوردن غذاهای سالم هم دقت نمود، زیرا برخی رژیم‌های سالم و مغذی می‌تواند برای افراد دیگرمضر تشخیص داده شود.

بر همین اساس افراد مختلف دارای طبع‌های مختلف هستند و هر کسی بر مبنای نیاز و ساختار بدنی خود باید از مواد سالم و رژیم غذایی مناسب خود استفاده نماید.

براساس این تحقیق تعداد زیادی با غذاهای مختلف با گلیسمی ایندکس (میزان قند موجود در مواد غذایی) مورد بررسی قرار گرفتند و انواع غذاهای مختلف به آنها داده شد نتیجه آن شد که تعدادی دچار بالا رفتن قندخون شده و اما در تعدادی دیگر اثرات مطلوب به جا گذاشت، با توجه به این آزمایش افراد با توجه به توده بدنی و نژاد و سن و محیط خود به انواع غذاهای سالم عکس‌العمل متفاوتی نشان دادند، آنچه در این تحقیق جالب به نظر می‌رسد افراد بایستی در خوردن مواد غذایی تعادل داشته و از پرخوری پرهیز نمائید حتی خوردن مواد طبیعی، ارگانیک و سالم و بدانند که چه موقع خوردن خود را متوقف نمایند.

برچسب ها: تناسب اندام، رژیم درمانی، تغذیه مناسب، تغذیه و بیماری ها، غذا و سلامت، اثر متفاوت غذاها تعداد بازديد: 1036 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز