Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 21:21

پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با طراحی ایرانی

503 1
پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با طراحی ایرانی
در سال ۱۳۹۷ شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان به عنوان شهرملی سوزن‌دوزی ثبت شد، اکنون یک هوش مصنوعی جدید به نام DALL-E۳ پرفروش‌ترین کفش‌های تاریخ را با تلفیقی از نقش‌های سوزن‌دوزی ایرانی طراحی کرده‌است.
 
هوش مصنوعی پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا را با هنر ایرانی بازطراحی کرده‌است، این تصاویر به کمک یک ابزار هوش مصنوعی به نام DALL-E۳ طراحی شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، در سال ۱۳۹۷ شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان به عنوان شهرملی سوزن‌دوزی ثبت شد، اکنون یک هوش مصنوعی جدید به نام DALL-E۳ پرفروش‌ترین کفش‌های تاریخ را با تلفیقی از نقش‌های سوزن‌دوزی ایرانی طراحی کرده‌است.

این کفش‌ها شامل مدل‌های از برند‌های نایک، آل‌استار و ریباک می‌شود:

 
گفته می‌شود DALL-E ۳ تفاوت‌های ظریف و جزئیات بیشتری را نسبت به سیستم‌های قبلی درک می‌کند و این امکان را می‌دهد که ایده‌های خود را به راحتی به تصاویر بسیار دقیق، تبدیل کنید.

سیستم‌های مدرن تبدیل متن به تصویر تمایل دارند که کلمات یا توضیحات را نادیده بگیرند و کاربران را مجبور به یادگیری مهندسی سریع کنند؛ اما DALL-E ۳ نشان دهنده یک جهش به جلو در توانایی هوش مصنوعی برای تولید تصاویری است که دقیقاً به متنی که کاربر ارائه می‌دهد مرتبط باشد.

برچسب ها: کفش، کتونی دخترانه، کتونی، کتونی نایکی تعداد بازديد: 503 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

 


فیلم روز
تصویر روز