Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 22:27

برندگان مسابقه عکاسی سیاه و سفید

125 1
برندگان مسابقه عکاسی سیاه و سفید

ماه‌های کامل جادویی، رعد و برق‌های هیجان انگیز و پرتره‌ای هیپنوتیزم کننده از میمون گلادا، برندگان مسابقه عکاسی سیاه و سفید ۲۰۲۳ مشخص شدند.

این عکاسان از دوربین‌های خود برای از بین بردن رنگ جهان استفاده می‌کنند و نتایج مسحورکننده است.

به گزارش فرارو، برگزارکنندگان مسابقه عکاسی سیاه و سفید در سال ۲۰۲۳، مسابقه سالانه‌ای که برای پرورش روح عکاسی تک رنگ تأسیس شده است، نفرات برتر را معرفی کردند.

امسال هزاران تصویر توسط عکاسان از ۹۲ کشور در سراسر جهان با تمرکز بر مضامینی مانند «منظره» و «گیاهان و جانوران» ارسال شد.

عکس‌هایی که مورد تقدیر قرار گرفته‌اند شامل تصویری جادویی از ماه کامل بر فراز منظره کوهستانی کانادا، تصویری دلگرم کننده از پیوند بچه اسب آبی با مادرش و تصویری قدرتمند از طوفان رعد و برق بر فراز ایتالیا است.

با این حال، داوران درخشش خاصی به یک تصویر خاص دادند و آن را «برنده مطلق» اعلام کردند. این عکس که توسط عکاس فرانسوی پاتریس کویلارد گرفته شده است، پرتره‌ای هیپنوتیزم کننده از میمون گلادا در اتیوپی است که در آن موجودی دیده می‌شود که به لنز دوربین خیره شده است.

داوران در مورد برندگان و فینالیست‌ها گفتند: نتایج از همه انتظارات ما فراتر رفته است.

 
 
 
برچسب ها: طبیعت، عکاسی، عکس، حیوانات، والپیپر، پرتره، مسابقه عکاسی تعداد بازديد: 125 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

 


فیلم روز
تصویر روز