Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 20:10

19
مهر
تشخیص جنسیت جنین با روش سنتی

تشخیص جنسیت جنین با روش سنتی

به عقیده برخی ها مادرانی که در دوران بارداری پوست و موهای شان شفاف و ابریشم گون شده است، پسر دار می شوند.

 لازم نیست برای تشخیص جنسیت فرزندتان منتظر بمانید. اگر غافل ‌گیری را دوست ندارید و می ‌خواهید هر چه سریع ‌تر از جنسیت فرزندتان مطلع شوید، سونوگرافی بهترین روش است. با توجه به عملکرد پزشک‌ تان، مدت بارداری ‌و وضعیت فرزندتان در رحم، در هفته 16 بارداری می توانید از جنسیت جنین مطلع شوید. تا پیش از اختراع سونوگرافی چند بعدی و ... بانوان از روش های سنتی تعیین جنسیت جنین استفاده می کردند. برخی از افراد اکنون نیز به این روش های سنتی باور دارند و از آنها برای تشخیص جنسیت جنین خود و سایرین استفاده می کنند. اجرای برخی از روش های سنتی تشخیص جنسیت جنین سرگرم کننده است.

 

بیشتربخوانید:

بیهودگی ادعای تعیین جنسیت جنین با تغذیه

 

 

9 روش سنتی تشخیص جنسیت جنین

برای تشخیص جنسیت فرزندتان راه های سنتی تشخیص جنسیت جنین زیر را امتحان کنید:


بزرگی شکم تان به سمت بالا است یا پایین؟

بر اساس یک روش قدیمی اگر فرزندتان را بالا حمل می ‌کنید ( بزرگی شکم تان از زیر پستان‌ های تان شروع می ‌شود)، دختر دار می شوید. اگر جنین را پایین حمل می ‌کنید (بزرگی شکم تان به سوی لگن است)، پسر دار خواهید شد.


پوست و موهایتان می‌ درخشد؟

به عقیده برخی ها مادرانی که در دوران بارداری پوست و موهای شان شفاف و ابریشم گون شده است، پسر دار می شوند. مادرانی که آکنه و جوش می زنند یا موهایشان خشک می شود دختر دار می شوند، چون دختر، زیبایی را از وجود مادر بیرون می ‌کشد.


استفاده از حلقه برای تشخیص جنسیت جنین

این راه سنتی تشخیص جنسیت جنین از اختراع چرخ نیز قدیمی‌تر است. حلقه ‌ای (مانند حلقه ازدواج شما) را به تکه‌ای نخ ببندید. اکنون آن را روی شکم ‌تان آویزان و دست خود را بی‌ حرکت نگه دارید. اگر حلقه مدور یا در خط مستقیم حرکت کرد به ترتیب دختر و پسر دار می شوید.

بیشتر بخوانید:

تعیین جنسیت جنین قبل از سونوگرافی

علائمی که نشان می دهد دوقلو باردارید!

 

 

 


استفاده از جوش شیرین برای تشخیص جنسیت جنین

از منشا این روش اطلاع دقیقی در دست نیست. اگر پس از ترکیب ادرارتان با پودر بیکینگ حباب تشکیل شد جنین پسر، در غیر این صورت دختر است.


برای تشخیص جنسیت جنین به تپش قلب فرزندتان توجه کنید

دفعه بعدی که برای تصویربرداری می‌روید، به تپش قلب فرزندتان توجه کنید. برخی می‌گویند اگر ضربان قلب کمتر از 140 بار در دقیقه باشد، جنین پسر است. اگر بیش از آن بود، فرزندتان دختر است.


ویار شیرین یا شور برای داشتن دختر یا پسر؟

کلید تشخیص جنسیت فرزندتان در نوع ویارتان نهفته است. اگر خوراکی‌ های شیرین ویار کنید، صاحب دختر می شوید. اگر به سراغ چیپس و خیارشور رفتید، پسر دار خواهید شد


باورهای قدیمی برای تشخیص جنسیت جنین

قوم مایا برای آگاهی از جنسیت جنین از ابزاری به نام نمودار تولد استفاده می‌ کردند. سن تان را هنگام لقاح جنین و سالی را که در آن باردار شدید را در نظر بگیرید. اگر اعداد فرد یا زوج بودند، صاحب دختر خواهید شد. اگر یک عدد فرد و دیگری زوج بود، صاحب پسر خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

ویار بارداری و تعیین جنسیت جنین

 

 

 


تشخیص جنسیت جنین حالت تهوع

اگر در سه ماهه اول بارداری، حالت تهوع دارید، دختر دار خواهید شد. اگر به ندرت حالت تهوع دارید، پسر دار خواهید شد.


استفاده از نمودار تولد چینی برای تشخیص جنسیت جنین

امروزه از این روش سنتی تشخیص جنسیت جنین برای سرگرمی در کشور چین استفاده می‌ شود. سادگی استفاده از این نمودار علت محبوبیت این نمودار است. تمامی آنچه برای آگاهی نیاز دارید، سن بانوی باردار و زمان دقیق بسته شدن نطفه است.

برچسب ها: بارداری، تعیین جنسیت، مراقبت دوران بارداری، جنسیت جنین، علائم بارداری پسر، علائم بارداری دختر تعداد بازديد: 425 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز